dinsdag 27 maart 2012

"drukke"dag

Vandaag wordt weer zo'n lekkere drukke dag, dus ga ik eerst maar eens beginnen met m'n dagplanning.
M'n lijstje begint altijd met het onderdeel "stille tijd". Die tijd is de basis voor de rest van de dag.
In die tijd besef ik dat God heel dichtbij is en met mij meegaat op elk moment van de dag. Dan weet ik weer dat Hij ervan geniet als ik mijn huis op orde breng ,bezig ben met de kinderen, eten kook voor m'n gezin, werk doe in de tuin, bid voor de mensen om mij heen. Vanuit dat moment kan ik met nieuwe energie de dag beginnen.


  
 

Dit is nog een oude planning uit 2011, maar zo ziet m'n lijstje er dan zo ongeveer uit.

Gisteren kon ik het weekschema niet volgen, dus vandaag volgt er een inhaalslag : woonkamer en toilet zijn aan de beurt ( Jasper en Leonie doen de badkamer).
Na de schoonmaak ga ik nog wat telefoontjes plegen en kaartjes schrijven en dan ga ik alles klaarzetten voor de "bizzy bees".
Morgen zal ik verslag uitbrengen van het nieuwe freubel-item.
Een fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen: