dinsdag 20 maart 2012

Geduld

Hallo allemaal,

Dit is m'n allereerste berichtje op dit blog.
Aangezien ik nog van alles moet leren op het gebied van "bloggen" kan ik momenteel niet meer dan tekst typen. Ik zal moeten wachten op Jeroen om de kneepjes van het vak te leren. Mijn hoofd zit vol met plannen om jullie te vertellen en vooral ook te laten zien hoe mijn leven er hier uitziet . Dat laatste kan alleen met foto's en het lukt me nog niet om die zelf op m'n blog te zetten. Wachten dus en...geduld hebben. Dat is voor mij steeds weer een hele les, want ik hou ervan als overal de vaart in zit. Ik hoop dat Jeroen me vanavond kan helpen.

Een fijne lentedag toegewenst!



1 opmerking:

Monique zei

Dag Dieneke,

wat leuk om te zien dat we er weer een blogster bij hebben!

Ik wens je graag succes met je ontdekkingstocht en veel plezier met schrijven!