zondag 25 maart 2012

Zo wonen wij


Een impressie van ons huis

De schommelstoel  van de kringloop met m'n gehaakte deken erop van allemaal restjes wol die mijn moeder nog had liggen.




Ik ben dol op de mooie blauwe kleur van de hortensia's
Deze stoel lieten de vorige bewoners van ons huis 
achter. Ik heb 'm bekleed met rozenstof van Kwantum (5euro pm)





























De salontafel stond ooit bij het grof vuil. Ik heb 'm geschuurd en geschilderd

Deze fruitschaal nam Liese mee uit Ghana toen ze daar geweest was met world servants 


Blauw is een van m'n lievelingskleuren



Beatrix Potter servies van onze kinderen, gekregen bij hun geboorte 

Ontbijtservies van m'n oma .Iedere zondagochtend of op andere speciale dagen gebruiken we het

                                                                                             Bijna aan tafel


                                                                    Hier nog even een verdwaald rozenkopje 

































Toilet









De keuken was lichtbruin, ik heb 'm geschilderd met lichtblauwe zijdeglansverf en beplakt met harten van plakplastic . Ze zijn ook weer gemakkelijk te verwijderen.
In plaats van het deurtje van het gootsteenkastje heb ik een lappengordijntje gemaakt van een oud dekbed en een ruitjesoverhemd.
Het witte kastje wilde iemand weggooien omdat er een glasplaat kapot was. Joepie dacht ik, dan  heb ik weer een leuk klusje om er toch weer wat bruikbaars van te maken. Glasplaten eruit en kippengaas erin .
Zo kunnen we onze blauwe borden goed zien staan.

Op ons toiletje blijft iedereen graag een poosje zitten.......


Slaapkamer  













Dit is onze slaapkamer, beneden,grenzend aan de woonkamer en aan de tuin.
We zullen nog een kort tijdje genieten van het beneden slapen, want als Jasper en Leonie de bovenverdieping niet meer gebruiken gaan wij boven slapen en wordt dit het kinder-atelier.











1 opmerking:

Thara zei

Wat ziet dat er gezellig uit!
Groetjes,
Thara