vrijdag 27 april 2012

Blessings



Vanmorgen liep ik met Boris in het bos. Opeens zag ik iets glinsteren.....raapte het op..een twee euro muntstuk.
Dat was leuk. Bedacht ter plekke wat ik allemaal zou kunnen kopen van 2 euro. Best nog veel eigenlijk.





Vroeg me af wat God zou willen dat ik ermee zou doen.
Weggeven kwam als eerste in mij op, maar aan wie?
Maar Heer een leuke plant voor op de veranda, daar kan dan toch iedereen van genieten....

Wat ik toen nog niet besefte was dat God allang wist waar die twee euro naartoe moest.
Ik kwam thuis en trof Bram (mijn jongste zoon)die op het punt stond naar z'n stage te gaan.
"Bram, ik heb iets gevonden in het bos"zie ik. 
Bram zei meteen:"Twee euro hoop ik"
Hoe kon hij dat nou weten? Ik was helemaal verbaasd.

Gisteravond was hij samen met Jasper (onze oudste zoon) in het bos geweest om foto's te maken en was daarbij het geld verloren.
Dus geen plantje kopen maar gewoon het geld weer afstaan.

Een bijzondere zegen en les zo op de vroege morgen.
Onze Heer heeft zóveel humor...


   

4 opmerkingen:

Denise zei

May God sweetly bless you all the days of your life.

Karen/My Colonial Home zei

Good afternoon (well it here in the US anyway).
I first want to say THANK YOU FOR BECOMING ONE OF MY FOLLOWERS...I will make the 1,000 mark quickly!

What a lovely blog you have.
I loved this post...how warm and special.
We just came from a funeral of a friends daughter and I'm still reeling with 'faithful thoughts' and wanting to do the right thing. This post is just so meaningful. Thank you .
And you are so right...God is humorous at times...and that's a good thing.

Blessings to you.
Karen

Mirjam zei

Zeker bijzonder, vrienden hebben het een keer met hun trouwring gehad, in Roemenie verloren op de rotsen waar het water over heen spoelt. Ring niet gevonden, gebeden, en volgende dag zagen we hem glinsteren op de rots;)

Grandma Yellow Hair zei

What a lovely post! I so enjoyed reading this today. Yes God does Bless us in so many different ways.
It is so nice to meet you. I am looking forward to being a follower of your site.
I think God was watching over me when he sent you to my site
Love
Maggie