vrijdag 20 april 2012

Boswandeling....


Vanmorgen vroeg eerst vertrokken voor een wandeling met Boris.
Gisteren kregen we het nare bericht dat een buurman van een paar huizen verderop plotseling is overleden.

Hij laat een jonge vrouw, twee kleine knullen en een volwassen zoon (al jaren een goede vriend van Bram)achter.
Deze vriend had jarenlang geen contact met z'n vader (na een scheiding) en sinds korte tijd was er weer contact, gelukkig !

Maar wat een verdriet, ik wil eerst met God alleen zijn in de natuur, Zíjn schepping.
Praten met Hem...
Wat kan ik betekenen voor die buurvrouw. Kan ik iets zeggen, iets doen ?
Iemand verliezen is zó moeilijk. Oh God wilt U haar troosten ? Wilt U mij laten zien wat ik kan doen en wat ik het beste kan laten ?




In Uw schepping laat U steeds weer nieuw leven zien, U toont Uw aanwezigheid in alles wat groeit en bloeit...












Dank U, Vader, voor alles wat U hebt gemaakt ! U hebt alles in de hand, U kent elke situatie, elke zorg, elk verdriet.







 Dank U, dat U ons wilt leiden op al onze wegen....



en ons wilt verbergen onder Uw vleugels. 



(De teksten in ballonnetjes die op het laatst zichtbaar worden zijn van de auteur die het filmpje op you tube zette.) 

Even stilte met bloggen dit weekend.....



6 opmerkingen:

Liese zei

Zo fijn dat God voor ons zorgt! <3

Tineke zei

Ik wilde even een nieuwe reactie plaatsen. Ik vind je foto's erg mooi en de gedachte bij de foto's vind ik ook heel mooi. Wat je als eerste schrijft is heel erg verdrietig. Breng ze maar bij God, breng ze voor Zijn troon, Hij draagt ze en troost ze en geeft ze wat ze nodig hebben. Sterkte hoor!

Dieneke awkoopmans@solcon.nl zei

Bedankt Tineke,

Gisteren bij m'n buurvrouw langs gegaan en bij de vriend van Bram.
Elkaar heel stevig vastgehouden en gehuild. Zóveel verdriet, maar zo fijn dat ze dit toelieten.

Liefs, Dieneke

Denise zei

The pictures are beautiful. Sorry for the loss of your neighbor, very sad. Asking God to give you the words to comfort the family he left behind.

Mrs. Smith zei

Hello! Wonderful to meet a sister in Christ across the world--I'm very happy to meet you! Enjoying your blog through pictures!:) Thank you so much for visiting me!

Jedidja zei

Het is zo allesdoordringend: mensen verliezen. Daar zijn geen woorden voor. Mooi dat je toch kan genieten van al het moois in de natuur. Prachtige foto's!

Het is goed om te huilen en met God alleen te zien. In de natuur of waar dan ook. mensen vallen weg, er zal altijd verdriet op deze wereld zijn maar Hij blijft dezelfde - een Rots in de branding.