vrijdag 13 april 2012

Fotograferen


Een maand geleden kocht ik een klein cameraatje in een fotozaak in de buurt. In de afgelopen jaren heb ik af  en toe wel eens een foto gemaakt, vooral in de vakanties, maar een hobby was het niet echt.
Maar nu ik dit fototoestel heb en fotograferen zoveel makkelijker is gemaakt door alle digitale toepassingen, vind ik het zó leuk om te doen ! 
Vooral het bewerken in Picasa is een openbaring voor mij.
Liese heeft me voorgedaan hoe het werkt en nu ben ik zelf aan het proberen geslagen...Elke dag leer ik weer wat bij. 
Hieronder een paar foto's van onze gang......





Vanuit de voordeur lopen we zo het bos in 



Dit bord heb ik 10 jaar geleden gemaakt.
Ik blijf het leuk vinden en het heeft in dit huis dan ook weer een mooi plekje gekregen.


De oude klok was van mijn opa en oma en heb ik in december van mijn moeder voor m'n verjaardag gekregen.


 Het lampje kregen we van onze vorige buren.



Het blauwe stoeltje vond ik jaren terug bij de vuilnis. Het was donkerbruin en bekleed met donkergroene velours. Als Jasper en Leonie gaan verhuizen zijn de stoeltjes(we hebben er twee van) voor hun.


Als laatste een dakpan die ik ooit met servetten bewerkte..






















Zo, nu ga ik stoppen want over een half uur staan de knutselmeisjes voor de deur.
Allemaal een goed weekend toegewenst.



Geen opmerkingen: