maandag 16 april 2012

Een weekend buiten


Dit weekend waren we veel buiten .
Leonie heeft geschilderd op de veranda.
Ze maakte een schilderij om Natasja (een vriendin van de huiskerk) te bemoedigen. Ze begon er op vrijdag aan en.. op zondag kon ze 'm geven...mooi moment...








Op zaterdag gingen Jeroen en ik voor het eerst met Boris naar de puppytraining.




 

Na de cursus begon Jeroen aan de kippenren in de tuin en maakte ik een paar foto's van het zaaigoed en de bloeiende planten in de tuin.






















 Buiten, totdat de zon bijna onder gaat. Wat een heerlijk weekend !

3 opmerkingen:

Mirjam zei

Ziet er ontspannen uit, en een echt mooi schilderij!

Regina zei

Hello, and welcome to Casa de Retalhos. I like these photos a lot.

Liese zei

Het is toch wel echt super leuk dat je dit blog hebt mam. Kan ik toch mooi zien wat jullie allemaal doen als ik weg ben ;). Ziet er mooi uit, dat kippenhok! En Leonie heeft echt een mooi schilderij gemaakt.
Ben echt benieuwd hoeveel groter Boris is als ik hem volgende week weer zie! xx