dinsdag 10 april 2012

Gezellig boek


Warm gelopen door het leuke boek en twee blogs begon ik een  paar maanden terug aan een klein quiltje van allerlei kleine lapjes. Ik zag het op het blog van bep en een uitwerking met foto's ervan op het blog van cindy at her countryhome. Zij noemt het quiltje haar "weekendquiltje". Van haar website haal ik veel leuke voorbeelden...
Voor mij was het een wekenprojekt.



Voor de afwerking had ik een goed voorbeeld in het boek van Caroline Zoob.



Met de "Bizzy Bees" zijn we bezig met het maken van stoffen muisjes n.a.v. het boek van Karina Schaapman, het muizenhuis.
Als je op het blog van Cindy klikt zie je hoe zij op een eenvoudige manier muisjes heeft gemaakt van een soort "zakjes"met een kopje erop. We hebben ze nagemaakt.....
In de meivakantie hoop ik met een aantal kinderen het muizenhuis in Amsterdam te bezoeken om nog meer inspiratie op te doen.
 Het is zo leuk om hiermee bezig te zijn  






Geen opmerkingen: