dinsdag 17 april 2012

Logeren


Dit is mijn moeder. Ze woont in Zwolle.
Regelmatig komt ze een paar dagen logeren en vandaag is het weer zover. Om twaalf uur haal ik haar op van het station en dan gaan we eerst gezellig lunchen en eens even bijpraten.
Ze is erg benieuwd naar Boris. Toen Gucci een pup was heeft ze heel wat foto's van 'm gemaakt, daar genieten we nu nog van !  
Mijn moeder is dol op (kleine) kinderen en ik verheug me nu al op morgen want dan mogen alle Bizzy Bees pannenkoeken blijven eten. Dat zal ze wel gezellig vinden.





Tot en met vrijdag blijft ze bij ons, dus lekker veel teuten en weinig in huis doen, dat komt later wel weer.
Gisteren heb ik haar kamertje alvast schoongemaakt enz.



Jasper heeft de badkamer gesopt, dus..mam, je kunt terecht hoor !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Dieneke
Ik heb je blog even toegevoegd als favorieten, zo kan ik elke keer even kijken of er weer iets nieuws opstaat! Als ik jullie zo bezig zie in de tuin krijg ik helemaal zin in de lente!! Veel plezier met je moeder de komende dagen en Stefan en ik komen snel langs!!!
Liefs Jolien

Liese zei

Wat gezellig mam! Veel plezier met oma. Geef haar maar een dikke knuffel van me. En wat leuk dat alle kinderen blijven eten vanavond!

Hou van je! KUSSS