donderdag 26 april 2012

Hearts


Gisteren bij de uitvaart van de buurman was er veel verdriet natuurlijk, maar er waren ook leuke en mooie momenten doordat er kinderen bij waren.
De witte kist was in allerlei kleuren beschilderd, zo mooi.
Dat hadden de zoontjes en een vriendinnetje gedaan. Ze speelden ook steeds gewoon om de kist heen de afgelopen dagen.



Tijdens de koffie na afloop zaten we met elkaar nog wat na te praten 
toen Devina (een van de Bizzy Bees)opeens aan mij vroeg: "Dieneke, we gaan vanmiddag toch wel gewoon knutselen hè?"
Dat raakte me zo.
Kinderen spelen verder en pakken de draad al spelend weer op.

Ja natúúrlijk gaan we vanmiddag weer knutselen zei ik..  En vanbinnen groeide m'n liefde voor
de Bizzy Bees en hun heerlijke optimisme.






















2 opmerkingen:

Denise zei

lovely.

Fruto do Espírito zei

Irmã amada, sua visita alegrou meu coração.
Ficaria feliz se divulgasse o meu cantinho na sua lista de blogs recomendados.
Creia que o Senhor Jesus está na direção de sua vida, família e ministério.
Geliefde zuster, zijn bezoek juichte mijn hart.
Ik zou graag onthullen mijn kleine hoekje in uw lijst met aanbevolen blogs.
Geloof dat de Heer Jezus is in de richting van zijn leven, gezin en bediening.


Een douche van de zegeningen dalen op uw huis.

Uma chuva de bençãos desçam sobre sua casa.

  
_..._ ..._(... (  ...).._
  (_....__..._) _(.. (  ...)
  /(_...._)(_...._..._)\
 // / / / / | \ \ \ \
 / / / / | \ \  \
/ /  /  /  | \  \  \
♥ ♥    ♥  ♥ ♥   ♥    ♥ 
♥ ♥   ♥   ♥    ♥ ♥ ♥   ♥
♥   ♥   ♥  ♥   ♥ ♥
 ´´´, •♥♪♥♪♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•
´´´¢ /Λ\♥♪♥♥♪♥♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥•
´´¢ /.....\♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥•
´¢ / ๑۩ ๑_\♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•
¢/¨๑۩۞۩๑_\´♪♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥
¨▓¨.♪♥♥♪.▓♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•|||||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓¨★★★★★¨¨¨¨¨¨¨¨¨★★★★★|||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓¨★★★★★¨¨¨¨¨¨¨¨¨★★★★★|||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓••••••••••••••••••••
¨♥♥======♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
¨♥♥======♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Em Cristo,

***Lucy***