donderdag 24 mei 2012

Boerenbont en Bizzy Bees



Maandagavond kwam Jeroen de Vries bij ons eten. Hij is een muzikale vriend van ons.
Toen ik de voordeur open deed stond hij daar met een grote kartonnen doos en.. natuurlijk z'n gitaar.
In de doos bleek een cadeau voor mij te zitten, van z'n moeder.
Ik ben er helemaal weg van. Niet alleen een theepot (m'n eigen had ik net aan Jasper en Leonie gegeven)maar ook nog een koffiepot, melkkan en vier bekers.
Het heeft een ereplekje gekregen in de kast, althans, de koffiepot enz
De theepot is meteen in gebruik genomen en staat in de keuken.
Nogmaals bedankt hoor, ik ben er blij mee.



Deze week is echt een week van geschenken, want afgelopen dinsdag werd ik gebeld door Nicolien (de tante van Leonie)met de vraag of ik een poppenhuis kwijt kon.
Het leek me leuk om zoiets te hebben voor de huisgemeente en de Bizzy Bees, dus kwam ze 'm brengen.
Het was niet alleen een poppenhuis, ook allerlei meubeltjes, poppetjes enz. En een mooi tafeltje om het op te zetten met twee houten stoeltjes om op te zitten tijdens het spelen.


Gisteren kwamen de Bizzy Bees weer en het werd een heerlijke middag, vooral dankzij het nieuwe poppenhuis...(Dankjewel Nicolien!)
Oh ja, er werd echt wel even geknutseld hoor, maar toen ik de aandacht had gevestigd op het poppenhuis werd er naar hartenlust gespeeld en de tafel bleef leeg achter..


Een van de meisjes zet graag een kopje thee voor de anderen...vandaag stond de boel flink af te koelen...




Er was maar één ding belangrijk...










Spelen met het poppenhuis....

Nog even op de valreep: ze maakten armbandjes of enkelbandjes vandaag..van lintjes en/of reepjes stof.










8 opmerkingen:

Denise zei

I love these pictures.

Jedidja zei

Joh, wat leuk dat poppenspulletjes! Daar ben ik echt dol op. Leuk om zomaar te krijgen want op MP zijn ze best wel duur.

Servies is ook gaaf. Ik houd er niet zo van maar je schijnt nu ook een serie te hebben die iets anders is dan het origineel. Fijne dag en dank je wel voor je commentaartje op mijn blog. Daar geniet ik echt van ;-)

Ric Rac and Polka Dots zei

Thank you for visiting and following my blog. It's so nice to meet you! I'm your newest follower!!
Julie

Grandma Yellow Hair zei

Such wonderful photo's. I loved coming by here today.
I wanted to say hello and see how your doing
Love
Maggie

Cathy zei

Your pictures make me want to come and play, and have some tea!!! Just beautiful! ♥♥♥

maria zei

Everything in miniature - it looks so pretty when grouped together :)

Thank you for stopping by the cottage...welcome back anytime :)

blessings to you,

Maria

Wendy Born zei

Dank je wel voor al je reacties op mijn blogs. Ik wist niet dat je ook een eigen blog had. Ga er binnenkort eens even rondsnuffelen. Wel veel leuke foto's heb ik al gezien.

Hope zei

Hello,

Yes, childern are a gift of the Lord !

What a lovely set of dishes you received!
Such a delightful dollhouse, too!
I wanted to thank you for following my blog.
~Hope