dinsdag 29 mei 2012

De afgelopen vrije dagen...


 De afgelopen dagen waren warme buitendagen












 We aten de laatste zelfgekweekte augurken van vorig jaar...




En plukten de eerste snijsla en nieuwe rucola


Het doorgeschoten zevenblad kwam in een vaas terecht en gaf wat extra gezelligheid in de keuken




Naast de normale sfeermakers...


De nieuwe schapenhekjes bevallen goed en beginnen al wat te verkleuren




De mussen maakten dankbaar gebruik van de droge grond om zich in te baden


We kregen er drie chaboo hennetjes bij.
Eén van de hennetjes zal Hennie gaan heten, naar m'n schoonzusje (haar eigen idee hoor)


Nu is het toompje compleet : Hennie,.....en......we verzinnen nog wel iets.


Op maandag stonden we lekker vroeg op om ons voor te bereiden op  familiebezoek 


Appelflappen bakken en 






een grote pan pasta koken voor het avondeten


We genoten van de koffie en thee op het gras... 


's Middags werd er een grote kast in elkaar gezet door de mannen in het nieuwe huis van Jasper en Leonie.
De dames keken toe...




Liese


Stefan en Jolien


Luuk en Liese, neef en nicht.


Nanda en Liese, de nichtjes weer eens samen op de foto...




Ze namen leuke cadeautjes mee






 Het was zó'n leuke dag!


En dan opeens is iedereen weer weg....


En kan Boris weer ongemerkt z'n gang gaan....


7 opmerkingen:

Jedidja zei

Een warme blog, vol variatie. heerlijk om te lezen en te bekijken. Mooie mensen!

affectioknit zei

Sounds like a wonderful day!

It was a holiday here too...Memorial Day...

~Have a lovely day!

It's me zei

Ik weet wel iemand die ik dat laatste bordje kado zal willen doen....pfff....na ruim 20 jaar ...nog steeds niet geacepteerd om hoe ik ben en wie ik ben......mezelf....en dat zal ik altijd blijven...een kind van God......dus lieverd het lukt niet altijd met famillie...hoe hard je soms ook je best doet...ik ben het zat,....ben moe......ik wil niet meer mijn best doen.....ik ben wie ik ben....liefs van mij...xxx...

Denise Oldham zei

Enjoyed this post. Your family, and flowers, are all very beautiful.

♥ a little of me♥ zei

amen..de post sprak tot mij...bedankt voor het delen met ons...god bless you

Hannie zei

Leuke blog met zomerse, gezellige foto's! Mensen om je heen, kadootjes....Ben je jarig geweest?
En jullie hond weer rust,mooi zoals je dat schreef!

Karen zei

Lovely pictures! It looks and sounds like you had a great day!