zondag 20 mei 2012

Hoog bezoek



Dit weekend hadden we logé's uit het hoge noorden...
Liese nam vier vriendinnen mee voor een gezellig weekendje Lelystad.









De kamers van Jasper en Leonie bleven maar heel even leeg.
Vrijdagmiddag werden er matrassen versleept en luchtbedden opgepompt om een kamer mee te vullen


Leeg bleef niet lang leeg....
Een kamer om te slapen met z'n vijven en..


Eén kamer om alle tassen te dumpen.


Enzovoort... 

We hadden ons al lang op deze logeerpartij verheugd want alle meiden houden van zingen en verschillende bespelen een instrument.
Er waren drie gitaren in gebruik en een keyboard (nog bedankt Jolien)

















De volgende dag werd er eerst ontbeten in de zon .








En 's avonds keken we een indrukwekkende film..





Hierna vertrok het stel naar het nieuwe huis van Jasper en Leonie en wij genoten van onze rust...


De volgende dag hadden we met elkaar huiskerk en de gebruikelijke lunch..








 Dit hadden we gemeenschappelijk dit weekend:


(Dit hart kreeg ik vanmorgen van Natasja. Toen zij tijdens de dienst met de kinderen bezig was, beschilderde ze dit brooddeeghart voor mij)

Lieve Hananja, Corinne, Weija, Rianne en Liese, bedankt voor jullie gezelligheid en warmte, dit is voor herhaling vatbaar!!!

9 opmerkingen:

Hananja zei

Heel leuk om te lezen & foto's te zien, ik vond het ook erg gezellig! Bedankt voor de gastvrijheid & leuke tijd.. zeker voor herhaling vatbaar!

Susan zei

Hello! Thank you so much for following my blog. I'm going to do the same! Have a wonderful Sunday! Susan

Anoniem zei

Wat een gezelligheid! En graag gedaan, leuk dat het keyboard na al die jaren niks doen weer wordt gebruikt!! Fijn week en tot maandag!!! Liefs Jolien

Rianne zei

Heel erg leuk gedaan en nog een keer bedankt voor de gastvrijheid bij jullie thuis, ik heb er van genoten!
Als mensen vragen wat ik het weekend heb gedaan kan ik mooi een link naar deze site sturen.:)
Bedankt,
Groetjes van Rianne

Wil zei

De gezelligheid straalt van de foto's af! Met elkaar zingen is altijd fijn om te doen he.

Monique zei

Wat klinkt dit als een heerlijke tijd met elkaar! En dan de dames allemaal met muziekinstrumenten, samen zingen, geloof belijden..
Ik wens jullie ook voor de toekomst veel van zulke gezellige bijeenkomsten toe!

a little of me zei

groetjes...jullie hebben een heel leuk tijd gehad...ben blij voor jullie dat ze gezellig hebben in hun nieuwe huis...God zegen...groetjes uit arnhem...soraya

Jedidja zei

Dat is echt een plezier om naar te kijken! Mooie foto's, vrolijke mensen.

❀~Myrna~❀ zei

Looked like a wonderful time! I love the movie you watched& the craft!