woensdag 9 mei 2012

Huis



Gisteren was een lekkere rommeldag.
Jasper en Leonie hebben een huis gevonden en krijgen a.s. maandag de sleutel.
Er gaan flink wat spullen naar hun toe en door die verschuiving kon er bij ons weer wat bij....






Gisteren konden Jeroen en Jasper twee banken ophalen, zodat we met de huiskerk wat beter kunnen zitten.



Onze woonkamer onderging gisteren een metamorfose.
Foto's van de verandering gaan we nog maken.
Alle kasten in de kamer zijn verschoven of naar de garage gebracht voor Jasper en Leonie.
Wat een stof kwam er los....
Meteen een reden om de rest ook weer eens even aan te pakken..


Ik hou van m'n huis en het doen van m'n huishouding.




Het is zo leuk om alles gezellig te maken












Jeroen zegt steeds weer tegen mij dat hij het zo lekker vindt dat ik nu thuis ben en alles hier regel. Dat geeft hem meer rust op z'n werk en als hij thuiskomt.
Ik ervaar het als een enorme zegen dat het mogelijk was om m'n baan op te zeggen zodat ik meer tijd kreeg voor m'n gezin, ons huis, de gemeente en kinderwerk....(de Bizzy Bees)



Vergeet-mij-nietjes uit de tuin



Tussen de bedrijven door gezellig koffie drinken met Jeroen



en een wandelingetje maken met Boris




En de boel weer verder ordenen




Schilderijtjes en plankjes verhangen.
Gelukkig is Jeroen thuis...


De komende tijd zullen mijn berichten vooral gaan over onze bezigheden hier in huis en de naderende verhuizing van het pas getrouwde stel.

  

5 opmerkingen:

Faye Henry zei

Good Morning..
I just wanted to say that I enjoyed your posts and your photos are so cozy and nice..
Blessings with all of your moving..
Hope you can read this and God bless...
From Canada...

affectioknit zei

What a nice home! Can't wait to see all the changes!

Have a lovely day!

Clint Eastwood zei

Ziet er gezellig uit dat huis van jullie. Het heeft sfeer en dat mis ik wel eens in de steriele omgeving van veel binnenkamers. Ik houd van dat. Een groet uit de polder van Nederland...

|-| /-\ |\| S zei

Een huis met een ziel, ik hou er ook van. Gezellig.
Van spulletjes afscheid nemen is inderdaad ook een vorm van loslaten of overgave, Dieneke.
Succes ermee! -hans

Denise zei

Asking God to watch over you.