woensdag 2 mei 2012

Tasha Tudor



Vandaag wil ik wat laten zien van Tasha Tudor.
Klik hier en lees over haar leven, familie, haar boeken enz..






Haar kleinkinderen waren graag bij haar.





















Ze leefde een zeer eenvoudig leven, dichtbij de natuur. Ze was dol op kinderen en dieren en hield zich bezig met "homecrafting": spinnen, zeep maken, inmaken en nog veel meer.
Haar tuin vind ik erg mooi, evenals haar boekjes voor kinderen.

























Het is leuk (vind ik) om te kijken naar excentrieke mensen.
Mensen die op een andere manier door het leven gaan dan "de massa".
Tasha Tudor was zo iemand. Veel lees-en kijkplezier.


3 opmerkingen:

Denise zei

I enjoy the things you share.

It's me zei

What a lovely post....xxx...

debbie h. zei

Hello my new friend!!! I too love Tasha Tudor and hope that I can become the lovely old woman that she was. She was so graceful and so loving of God's creations. I too am always barefoot in my garden except for the winter time. I am enjoying reading through your blog and so happy that you found me so I could find you. Where do you live by the way?
Your new friend,
Debbie
XX