dinsdag 15 mei 2012

Uit huis




Vandaag is het echt zover...Jasper en Leonie gaan het huis uit.
Het schilderwerk in hun huis is klaar en alle spullen zijn gisteren verhuisd.
Vanavond nemen ze alle kleding mee en dan begint er een nieuwe fase in hún en in ons leven.


Ef.5:31
31 Daarom zal een man zijn vader en moeder verlaten, en zich hechten aan zijn vrouw, en die twee zullen één lichaam vormen.






En ik besef dat kleine kinderen maar wat snel groot worden. 
Het nest wordt leger en leger. 
Ik denk na over alle jaren die achter ons liggen...wat hebben we veel meegemaakt met elkaar.
Nu.... loslaten en vooruit kijken naar nieuwe dingen die Jeroen en ik vooral samen zullen ondernemen. 


voor Jasper en Leonie
















Heel veel geluk in jullie nieuwe huis.


6 opmerkingen:

Sciarada zei

Ciao Dieneke and nice to meet you, your blog is very intersting!
I wish the best to Jasper and Leonie!
Have a good day!

a little of me zei

blij voor jullie blessings i love your blog sister..

Cathy zei

How precious is your post! I can tell you are saying good bye to them as they start a new life together, but you have also blessed them, and given them a blessing! You are a wonderful mother!!! How sweet their new home looks! It is hard, but you get back so much more as they grow. Remember how wonderful it was to start your new home? I sure remember those early years! ♥♥♥

Faye Henry zei

Hello Dieneke...
Please tell Jasper and Leonie that we are sending blessings to them.. May God grant love, joy and happiness..
And may you enjoy the next phase of your lives..

It's me zei

Wat een mooie post voor je dochter.....liefs van mij...xxx..

Denise zei

Very nice.