zaterdag 12 mei 2012

Weekend


Vandaag ga ik eerst in de kas aan de slag.
De tomaten- en komkommerplanten zijn nu aan verpotten toe en de prei kan de moestuin in.






We gaan met Boris naar de vijfde les van de puppycursus en daarna ga ik op zoek naar een bloeiende plant voor m'n moeder want daar gaan we morgen naartoe.....Ze houdt erg van bloemen om zich heen.
Vroeger had ze een grote tuin met allerlei bloeiende planten. Nu woont ze in een appartement met een groot balkon en daar heeft ze opnieuw een bloementuintje gemaakt in potjes en manden.
Ze vindt het leuk als ze op het blog komt , dus wie weet kan ik morgen wat foto's maken van haar "bloementuintje".



Allemaal een fijn weekend toegewenst en wanneer dat voor jou van toepassing is:
een fijne moederdag!!!


5 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ha Dieneke.. welkom op mijn blog. Ik heb een vraag aan jou over de tomaten die je aan het planten bent. Ik heb de tomatenplantjes en ook bonenplantjes in de volle grond gezaaid. Vooral die bonen plantjes zitten toch wel dicht op elkaar. zou ik ze uit elkaar moeten halen en herplanten? Misschien weet jij dat.

Marja Meijers zei

Die bovenste spreuk... geweldig, die moet ik onthouden :)
Fijne dag morgen!

Dieneke awkoopmans@solcon.nl zei

Hoi Elizabeth,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb m'n tomaten nog nooit in de volle grond gezaaid, maar persoonlijk lijkt me uitdunnen het beste.
Bonen, daar laat ik steeds zo'n 10-15 cm tussen zitten, bij het "zaaien" al.
Maar wie weet is er iemand die een beter idee heeft?
Dus bij deze: heeft iemand ervaring hiermee dan graag even een reactie op de vraag van Elizabeth....groetjes, Dieneke

Tineke zei

Haha,die bovenste spreuk is inderdaad helemaal geweldig:) Ik zie mijzelf al enthousiast aan de slag gaan in mijn tuintje (voor die tomaten dan;))

Denise zei

Happy Mother's Day.