dinsdag 26 juni 2012

Bizzy Bees op reis...

Morgen is het zover dan gaan de Bizzy Bees op reis naar het Muizenhuis in Amsterdam.
We zijn van plan om met de trein te reizen, dus dat is extra spannend.



Alles is voorbereid....

De naamkaartjes liggen al te wachten en de rugzak met drinken staat klaar.
We gaan met z'n twaalven op stap. Negen  little Bees en drie big Bees.
Eerst nemen we een kijkje bij het muizenhuis in de centrale bibliotheek van Amsterdam en daarna gaan we op zoek naar een patatkraampje voor een patatje om de buikjes mee te vullen......
Hier een voorproefje van het muizenhuis:




Leuk hè?

Wordt vervolgd!


6 opmerkingen:

Minnie zei

Spanend, mag Minnie Mouse ook mee op stap met jullie?
Ik woon meer dan 20 jaar in nederland, dus ik denkt dat ik kan best praten en schrijven in nederlandse taal.
Leuk dat je reageert
Groetjes

It's me zei

Wat een leuke post...veel plezier in Amsterdam....liefs Ria...xxx..

Denise zei

This made me smile.

Wil zei

Wat een leuk muizig uitstapje!

Inger zei

Very cute and I really like the books in your sidebar. Reminded me that I have to read Tasha Tudor.

Would you consider getting rid of your word verification. It is too hard for me to comment on blogs that have it. Go to Settings, Comments, and click No on word verification.

Jedidja zei

Dieneke, je hebt mijn Giveaway gewonnen. Ik schrijf er nog een blogje over maar dan weet je het alvast!

Misschien kan je je adres mailen naar mij? jedidjavrijman@gmail.com