maandag 11 juni 2012

De afgelopen week...


Was vooral een week van rust en bezinning.
 Vanuit  die rust kreeg ik een antwoord op de vraag hoe ik verder zou kunnen gaan met bloggen ....Vanuit die rust kwam het idee voor een nieuw blog....Vanuit die rust werd ik bemoedigd door Jezus om vooral wel door te gaan..ook met dit blog...Vanuit die rust werd ik bemoedigd door de mensen om mij heen: Jeroen, de kinderen, familie, de gemeente, de Bizzy Bees, medebloggers, vrienden...Dank U Heer! 
Het gaat steeds weer om relatie, vooral met U.   





Elke morgen was ik met Boris in het bos, weer of geen weer. Op al die verschillende weggetjes werd steeds duidelijker hoe het nieuwe blog eruit kon zien...






Deze week hield ik me ook bezig met de alledaagse huishoudelijke klussen, maar er waren ook wat bijzonder leuke dingen te doen :


Jam maken




 En vlierbloesem plukken met de Bizzy Bees...





 Ze gingen zó vrolijk en trots naar huis. Ieder met haar eigen fles vlierbloesemsiroop..


En om wat extra rust in te bouwen kreeg Boris een botje.....dan had hij ook iets leuks te doen wanneer het vrouwtje met haar neus in de boeken zat....

Glad to be back, Dieneke
Oh ja, even voor de duidelijkheid: dit blog blijft bestaan naast mijn nieuwe blog:dekoninklijkeweg.blogspot.com

7 opmerkingen:

Genoeg zei

Fijn dat je meer duidelijkheid hebt gekregen.
En wat een prachtige foto's allemaal.
Laat je het wel even weten als je je nieuwe blog begint.

Liefs

It's me zei

Wat een heerlijke week was dat...op naar een nieuwe geniet week !!...liefs Ria....xxx..

Dieneke zei

Mijn nieuwe blog bestaat naast dit blog. Je kunt het vinden door bovenaan de pagina op:naar mijn andere blog,te klikken.
Groetjes, Dieneke

Wendy Born zei

Wat mooi dat je duidelijkheid hebt Dieneke. Ik heb al even op je andere blog gekeken, mooie foto's. Ik ben benieuwd wat er nog meer volgt!

Cathy zei

Hi Dieneke! So glad to have you back! I am very happy you have taken time to pray and see what the LORD wants. That pleases Him very much!

The Jam sounds delicious~
Your dog bone is very large~ Yum~ ♥♥♥

Denise Oldham zei

Lovely post.

Evelief zei

OOO wat erg, ik zie nu pas hoe vlierbloesem eruitziet, ik ga ook op pad want volgens mij groeit dat overal!!! Fijn dat je antwoorden hebt gekregen op je vragen. Vaak is een ontmoeting met onze Vader in stilte genoeg...