vrijdag 22 juni 2012

Lesje fotografie



Deze tak maakten we afgelopen woensdag met de Bizzy Bees
Gisteren kwam Bram(onze jongste zoon) naar me toe en vroeg of ik het leuk vond om een middagje met z'n "oude"
camera te fotograferen.
Hij doet de opleiding tot fotograaf en heeft net een nieuwe camera, dus z'n oude kon hij wel een middagje missen.
Hij probeerde even in 5 minuten te vertellen hoe zo'n ding werkt...knipper, knipper;) en dacht dat ik het verder dan wel zelf zou kunnen...
Sluitertijd en diafragma, het duizelde me, maar ik dacht kom op,  je kunt best eens iets nieuws proberen.
Ik had Bram beloofd dat ik de camera steeds handmatig zou instellen. En zo gezegd, zo gedaan
Het lijkt zo makkelijk, maar dat was het niet hoor!




 Allerlei plaatjes in de tuin geknipt







 Maar het leukste object om te fotograferen is toch wel: Boris!


 In het bos.....zie ik er niet schattig uit?






Op de mat na het uitlaten...


Toen ik totaal verdiept in de afstelling van de camera was, heeft deze meneer z'n kans waargenomen en een stapel bloempotten uit de kas weg gekaapt...


Huh, bloempotten? 


Daar weet ik niets van....


Denk ik....




Bent u nou nog steeds bezig met die camera?.....pfffff.. 


Goed, ook nog even met m'n poten in de lucht...zoiets?


Nee nu ben ik het echt zat hoor...


Ik ben nog maar een puppy....


Ik doe gewoon net alsof ik slaap....


Leuke middag gehad met je camera, Bram, maar of Boris dat ook vond?

19 opmerkingen:

HANS zei

Leuk toch, plaatjes schieten?! Vaak zie je bepaalde details van de schepping beter op de foto, het verwonderd mij vaak. En God wordt nog Groter..
Leuke serie hoor.
Lachen met Boris .. :)

Sciarada zei

Ciao Dieneke, voor mij deze beelden zijn vol poëzie!
Heb een goed weekend!

It's me zei

Wat een heerlijke foto's !! achhh die Boris zo liefffffff....fijn weekend....xxx..

Carra - a bondservant of Jesus zei

That is beautiful. :) I don't know dutch, but found you on my sisters' blog, and translated your blog page. :) I really liked all the pictures. The puppy especially! Reminds me of our new puppy! May the Lord Jesus bless you in so many special ways!

Liese zei

hahaha, leuk!

affectioknit zei

Such a sweet pup!

~Have a lovely day!

Jedidja zei

Wow, mooie foto's van die bloemen. De hond is ook gaaf hoor maar de bloemen gaan daar nog boven uit, voor mij dan.

Aliene zei

What cute pictures. I don't know Dutch but the translation tool is a wonderful thing. Blessings from our Lord. Visit me again.

Grandma Yellow Hair zei

How sweet are your pictures. I would say you caught on very fast with the camera.
Love your garden flowers and the puppy is just too cute.
Glad you shared these pic's with us.
Also I am glad you came by and saw my porch pictures. Thank you for leaving me such a sweet comment.
Wish we could sit down together on my porch and visit.
Love
Maggie

Denise zei

I love the pictures of your cute dog, looks just like my puppy coco.

Mary zei

Love all your pictures!! Boris is soooo handsome, a great pet for sure!!

Blessed Serendipity zei

Love your photos but the photos of Boris are my favorite. Thank you for the smiles today.

xo,
Danielle

mylittlecottage zei

leuke fotos dieneke...ik hou van huisdieren eigenlijk we hadden 2 katja en lady...maar moesten naar andere mensen die goed voor ze zorgen door mijn astma en de drukte in huis ik mis ze wel....bedankt voor het delen...

Marja Meijers zei

Haha, tof hoor zo'n leuke middag! Ik vind je foto's schitterend.

Mara zei

I think your photographs are great! It takes alot of practice and patience to get photographs to look the way you want them to.

BTW, your dog is too cute and funny. :)

Minnie zei

Hallo Dieneke,

Leuk dat je mijn blog wil volgen, maar natuurlijk ben ik nu benieuwd hoe je daar bent beland.
Ik ben bijna zeker dat je niet te veel begrijpt van wat ik daar allemaal schrijf, of toch wel?

Fijn weekend!

Rosebud zei

Wonderful photos! Boris is such a sweet puppy ~
Hugs))
Hope you are having a lovely weekend!

Shelley zei

Beautiful photos..thank you for sharing them...blessings

Susan in SC zei

I just fell in love with Boris! What a beautiful blog! Thank you for following me, I just signed up to follow you as well!!