maandag 18 juni 2012

Weekend

Dit weekend genoten we van een heleboel leuke dingen.
Op donderdagavond kochten we twee rijpe ananassen en dit weekend maakten we er jam van...




Op vrijdagavond was er een braderie bij ons in het winkelcentrum.
Ik vond dit zo'n leuk woonwagentje. Het lijkt me wel wat om achter in de tuin neer te zetten voor de Bizzy Bees...Zoiets kunnen we misschien ooit nog eens maken.



Op zaterdag gingen we de tuin in, er was weer genoeg leuks te doen ...

                 

Jeroen en ik rommelen dan gezellig wat om elkaar heen op zo'n dag en genieten van elkaars gezelschap, de gesprekken, het delen van dezelfde hobby. We zeggen ook vaak hoe blij we met elkaar zijn. Dat is altijd weer leuk om te zeggen en te horen...want ik weet dat we het menen.



 Onkruid wieden


 Dierenhokken schoonmaken










 Tomaten, augurken en komkommers begieten










Na de kerkdienst op zondag reden we met Boris naar de haven om old-timers te gaan bekijken en lekker langs het water te wandelen...








 Ik heb vooral de auto's gefotografeerd die blauw of aquablauw waren, die vind ik nl. zo mooi.






Deze vond ik gewoon grappig omdat ie zo op een koets lijkt.


Na een uurtje kijken gingen we weer op huis aan. Boris houdt meer van het bos dan van dit soort evenementen en wij hadden er na een uurtje ook wel genoeg van gezien....


Dit was dan weer eens een weekend-verslag.
Allemaal een gezegende week toegewenst!

7 opmerkingen:

Liese zei

Leuk! Zijn jullie hans en joost ook nog tegengekomen?

Tineke zei

Leuk weekend heb je gehad zeg! Heerlijk genoten aan je foto's te zien! Fijn dat je zo kunt genieten, dat geeft een ander weer energie!

Dieneke zei

Lieve Liese,
Ja hoor we zagen Hans en Lex. Joost niet gezien.
Liefs, mamma

It's me zei

Wat een heerlijk weekend......leuk om te lezen.....fijne week liefs Ria...xxx..

Mara zei

Looks and sounds like you had a wonderful weekend. Your garden looks lovely. I think my husband would have liked that car show. He's very interested in old cars.

Blessings to you! :)

Yvonne zei

Zo te zien echt een geweldig genoten weekend gehad.

Denise zei

Wow, nice weekend.