dinsdag 24 juli 2012

Veel gezelligheid


Op maandag begonnen met m'n keuken.
In de vakantie heb ik daar weinig aan gedaan....zoveel mogelijk vrij genomen van allerlei huishoudelijke klussen.





 Kijk, het is echt nodig. Stof en vet op de afzuigkap.


 En het senseoapparaat kan ook wel een sopje gebruiken


De kleine bordenkast leeg gehaald en lekker uitgesopt


En dit rekje...ook weer helemaal fris 


Dit is het nieuwe uitzicht uit het keukenraam....steeds weer even genieten als ik m'n doek uitspoel.


Boris huilt wat af nu het baasje weer naar z'n werk is.
En het vrouwtje, daar heb je nu niet zoveel aan....die loopt maar druk te doen want ik heb gehoord dat oma komt logeren....


Als ik op de rugzak van het baasje ga liggen blijft hij misschien wel thuis?




Gisteren kwam mijn schoonmoeder (ma) aan met de taxi vanuit Deventer.
We hebben samen heerlijk achter in de tuin gezeten onder de bomen en 's avonds zaten we nog lang op de veranda....



 Zoveel gezelligheid...

Vandaag gaan we naar de lavendelboerderij in Marknesse.
Allemaal een zonnige en fijne dag toegewenst!

13 opmerkingen:

Mirjam zei

een hele fijne dag toegewenst, ik zit ook al lekker op de veranda, mn jongste dochter is vandaag 6 geworden, nog even genieten voordat de drukte losbarst;)

Marie Louise zei

Veel plezier vandaag in Marknesse!

Denise zei

Your dog is so beautiful, looks like my coco.

Jolanda zei

Heerlijk hè? Zo lang buiten zitten.
Ziet er allemaal weer fris en leuk uit bij je!

affectioknit zei

It's so nice to have everything fresh...

~Have a lovely day!

Wendy Born zei

Wat een leuke foto's, vooral die kop van die hond..geweldig!

Jedidja zei

Ik hou van je foto's. Ze stralen zoveel gezelligheid uit.

Dee zei

I love a fresh clean home. Your kitchen view is very nice indeed. Your dog is adorable. :)

Rubén zei

Hermoso blog. No hay nada mas placentero que sentarse al anochecer en la terraza.
Un saludo cordial.

It's me zei

Ik heb deze post gemist hoor......heerlijk wat een gezelligheid met je schoonmoeder.....lekker genieten....liefs fijn weekend van mij...xxx...

Little Susie Home Maker zei

I really like the cottage charm in your home. What a cute puppy! Thank you for adding my button to your page. That is so sweet of you. I was wondering if maybe you would add a translating gadget to your page? If you need help with that you can let me know. Here is a link for the flag version that I use on my blog.
Bless you,
Susie

Little Susie Home Maker zei

http://www.simplebloggertutorials.com/2009/11/google-translate-widget-with-flags.html

this is the link, you need to copy and past for the address

for tanslator

Pamela zei

I love all your special touches in your home. Spending time with my mother is one of my favorite things to do.