dinsdag 7 augustus 2012

Broertje van Boris

Boris 10 weken oud

Vanmorgen las ik m'n mail en kwam een berichtje tegen met de vraag of Boris misschien een broertje is van Buddy, met de geboortedatum en kennelgegevens  erbij.
Ja hoor, alles klopt. Boris en Buddy zijn broertjes.



Boris 11 weken

Boris 11 weken

Boris 4  1/2 mnd.

Boris 5 mnd
Wanneer ik een foto van z'n broer heb, komt ie op m'n blog.
Wordt vervolgd dus....
Oh, ja wat ik helemaal ben vergeten te vertellen is dat Boris met vlag en wimpel is geslaagd voor z'n examen van de puppycursus......wie had dat ooit gedacht?
In september gaan we samen verder met de cursus voor jonge honden.

4 opmerkingen:

my diary zei

wat een lief beestje...honden zijn zo vriendelijk en hun ogen spreken zoveel tegen een mens...was met huub over u aan het praten...dat u als christen thuis wou zijn met uw gezin...wil graag dat ook maar ik had al een baan..ik zou 100% willen om met mijn gezin te zijn..en dit soort leuke dingen meemaken..but i take it one step at the time...God zegen u en uw familie...groetjes...soraya

Denise zei

Congrats to Boris, he is so cute.

It's me zei

Wat leuk !!..ik vind het zo'n schatje.....echtt...liefs Ria...xxx

Dee zei

Your Boris is adorable...he looks so kind and gentle.