vrijdag 10 augustus 2012

even kennis maken...



 Hello there, ik ben Grace en dit is mïjn countryhome.




Ze hebben oppas voor mij geregeld.....de komende twee weken ben ik daar mooi klaar mee want ze hebben een heel klierig hondje meegebracht, Boris heet ie......ook nog een haan met een stel kippen en twee konijnen, alsof we er daar nog niet genoeg van hadden!
En even voor alle duidelijkheid:




Vanuit deze stoel houdt m'n oppas mij de hele tijd in de gaten....(kijk daar in de verte loopt Bo, hij woont hier al een hele poos en is al heel oud)


 Ze maakt steeds foto's, drinkt koffie......




En doet net alsof ze een boerin is, ha, ha .
Ja en ze is niet alleen gekomen, nee er is ook een soort van boer bij, die komt vanavond weer thuis....



 Dit zijn twee van onze schapen


en dit is één van de paarden (Mariena)
We hebben ook nog een pony(Goyka) en een ander paard(Barbara)
Ik hou niet zo van paarden, maar wél van hun drollen....en dat vind ik dan wél weer tof van Boris:

 Hij ook!!!!

 Ik ben dol op onze kippen, daar kun je zo leuk achteraan jagen...maar de oppas vind dat niet goed.







Kijk, dit is die haan die ze zelf hebben meegenomen, hij heet Harrie heb ik gehoord en dat vreemde kuiken daar beneden is Hennie


En tot slot: dit zijn onze jonge katjes...over een week worden ze opgehaald.
Jammer hoor want ik speel zo graag met ze....




Ik hoop dat ik deze weken een beetje goed door zal gaan komen....

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Grace, wat een leuke rondleiding!

de boer

Denise zei

Sweet post.

Ima zei

Gave hond is die Grace!

It's me zei

Nou jij vermaakt je wel de komende twee weken....wat een leuke post...heerlijke hond die Grace...wel een beetje brutaal,...hihihi....liefs Ria....kom je meedoen met mijn give away ??

Dee zei

Love your post today and Grace is adorable :)

Minnie zei

Ik heb altijd gedroomd dat ik in een boerderij mag wonen maar helaas is alleen een droom gebleven!

Dagelijks Brood zei

Wat een heerlijke post :) Geniet er nog van!! ( de laatste paar dagen? )