dinsdag 28 augustus 2012

Feestje.....



Afgelopen zaterdag reden we vanaf de boerderij nog even langs huis om ons om te kleden want...we hadden een feestje op de posbank in Rheden....mijn moeder werd 75 en dat vierde ze in en om het bezoekerscentrum op die plek.
Eerst dronken we iets op een terrasje en daarna hebben we ons een poos vermaakt in de prachtige I.V.N.-tuin.....










de zussen


De zwagers


Jasper



en Leonie






Jasper en Leonie, op 5 september a.s. 1 jaar getrouwd........







Vóór het etentje gingen Jeroen en ik nog een wandeling maken over de bloeiende hei.
Het leek net alsof we tussen potten honing doorliepen, zó lekker rook het er...


Jeroen en Jet (tante van ons)


Bernhard, de man van mijn zus, de vader van Anne Oskar en Frederik.

Anne, Oskar en Frederik waren er ook bij, maar staan niet op de foto. Ze waren heerlijk aan het spelen in een speeltuin naast het terras.... 


Oom Wim, de broer van mijn moeder

En weer even terug naar de mooie tuin...







Het insectenhotel

Van die speciekuipen kun je leuke vijvertjes maken.

vogelverschrikker in de moestuin


Aan het einde van de dag gingen we met elkaar eten...het was een zeer geslaagd feest!
Margreet (mijn oudste zus uit Zwitserland), Liese en Bram konden er helaas niet bij zijn, maar we hebben mooie plaatjes geknipt voor jullie.
En we zien elkaar hopelijk weer op ons 25-jarig huwelijksfeest!


10 opmerkingen:

It's me zei

Wat een heerlijke dag Dieneke !!..fijn dat je haar nog hebt en nog zo jong !!...liefs van mij...xxx...

Linda zei

Dat ziet er gezellig uit! Was vast een mooie dag!

Denise zei

Hope her birthday was beautifully blessed.

Monique zei

Van harte gefeliciteerd met je moeder! En Dieneke, wat leuk om je familie zo een beetje beter te mogen leren kennen :o)

Ben druk in het boek aan het lezen en leren. De vorderingen zijn al zichtbaar! Ik voel me enorm gezegend. Dank je wel!

Marie Louise zei

Gefeliciteerd nog met je moeder!
Ziet eruit als een gezellige dag, mooie foto's. De Posbank is erg mooi ja, zeker als ook nog de hei bloeit.

my diary zei

gefeliciteert met uw moeder ...wat leuke plaatjes...ik zeg het weer ik hou van natuur..wat een zegen...

my diary zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Hanneke zei

Wat een mooie tuin om in te wandelen. Dat is echt genieten, zeker om zo een speciale reden. Fijn dat je moeder er nog is.

Jedidja zei

Nog gefelciteerd! Erg leuk om jou familie te bekijken ;-)

Dee zei

I hope I look as good as your mom when I am her age.:)