dinsdag 7 augustus 2012

Gezellige drukte...


Afgelopen vrijdagmiddag heb ik een knijperschort in elkaar gezet.
Ik had het idee in een tijdschrift gezien en het plaatje ervan uitgeknipt.



Juist ja, we gaan dus een knijperschort maken?
Ik zal wel op het voetpedaal letten, o.k?
Mijn schort is ietsje anders geworden. Met afgeronde hoeken.
Op een stuk papier kun je heel gemakkelijk je eigen vorm tekenen en uitknippen.
Begin met de zakken om te biezen.
Dan een goede en een verkeerde kant op elkaar leggen, de randen vaststikken en het schort keren.
Nu kun je bovenlangs een bies aanzetten met lange linten eraan zodat je het schort om je middel vast kunt knopen.
Ik heb linten gemaakt van repen stof.

Nooit meer bukken om knijpers uit een mandje te pakken....Ik vind het ideaal.


Vanmorgen om half negen ontstond er een gezellige drukte in de gang....




Bram is weer thuis, gezellig!
Hij was twee weken in de Ardèche met drie vrienden...lekker kamperen en buitenleven bij een strakblauwe lucht....kanoën, zwemmen, vissen.....

Even een knuffel met Boris


Ik moe?...nee hoor




 Er is zoveel te vertellen en te laten zien op de laptop....dus opnieuw een bijpraatdag....echt fijn!


Uhh, niet om het een of ander, maar om 12 uur wil ik graag plassen enzo!!!

8 opmerkingen:

Dagelijks Brood zei

Wat een leuk schort! Ik gebruik nu een gewoon -saai- schort, idee 'gejat' van mijn schoonmoeder, maar echt ideaal! Maar ik vind jouw schort wel errrrrg leuk, misschien dat ik 'm één dezer dagen ook wel maken ga..! Echt een leuk klusje om te doen als het buiten zo regent!!
Wat een leuke hond trouwens! :-)

my diary zei

wat leuke fotos..leuke schort en een goed idee....vindt boris ook een leuk hond..leuke post vandaag groetjes dieneke

Jedidja zei

Gave schort! En fijn dat ie weer thuis is joh!

It's me zei

Hahahahaaha...wat een heerlijke gezellige post !!...liefs van mij...xxx...

Liese zei

O het schort is echt leuk geworden! Fijn dat Bram weer veilig thuis is :)
xx

Faye Henry zei

Love the apron idea.. Thank you so much.. Your son looks sweet, too.. smile..

Denise zei

Blessings to your family.

Ima zei

Gave schorten zeg.