donderdag 9 augustus 2012

Liese's home 2



Gisteren kreeg ik een mailtje van Liese met een paar leuke foto's van haar kamer in Groningen.
Op dit moment is ze als helpende aan het werk totdat ze kan beginnen met haar co-schappen. Tijdens de vrije dagen is er zo te zien genoeg leuks te doen..... even naar Ikea......alles een beetje verschuiven...gezellig hoor! 











Als ik dit zo zie denk ik dat het tijd word om alles weer eens live te zien daar in Groningen...

Maar we gaan nu eerst twee weken op de zorgboerderij van vrienden passen. Dat doen we  nu voor de zesde keer.
Elk jaar voor ons weer twee bijzondere weken...... lekker even helemaal ergens anders zijn.
Boris, de kippen en konijnen gaan ook mee, daar is een hok voor vrij gemaakt.(Boris mag wel los hoor)
Liese arriveert morgen en gaat dan zondagavond weer terug naar Groningen, op maandag komt m'n zus uit Duitsland met haar drie kinderen.
Het is zo fijn dat we ook anderen mogen laten meegenieten van deze mooie plek! 

De foto van het broertje van Boris heb ik ontvangen, maar ik wacht nog even op een mailtje van het baasje van Buddy voordat ik de foto laat zien.


7 opmerkingen:

Liese zei

Leuk mam! Tot vrijdag, gezellig :)

Denise zei

Thanks for sharing.

Einfacher Leben zei

hello
beautiful.....the bathroom looks great
thanks for sharing!
have a nice day,
regina

my diary zei

pink mijn favorite kleur...wel een van ze...leuk student kamer is dat toch ?

Tineke zei

Ja, leuk ingericht zeg! Met Ikea kun je zelfs hele kleine ruimten omtoveren tot gezellige, knusse kamertjes.

Elizabeth zei

wat een prachtige kamer zeg! Geef mijn complimenten alstjeblieft door.

Azah zei

Lovely combination pink colour..Thanks for sharing with us