woensdag 1 augustus 2012

Uw Woord....


Psalm 119  vers :105  Uw woord is een lamp voor mijn voet
                    en een licht op mijn pad.


  130 Als uw woorden opengaan, is er licht
en inzicht voor de eenvoudigen.


15 Uw regels wil ik overdenken,
het oog op uw paden gericht.

Vanmorgen in het bos leek het net of God Zijn licht door de bomen liet schijnen en ik was onder de indruk van wat ik zag.
Ik dacht aan het Woord van God wat mij dagelijks inzicht geeft en richting.
Zijn Woord, een licht en een lamp op mijn pad.....


7 opmerkingen:

Jedidja zei

Wat mooi!

Wendy Born zei

Wat een geweldige foto's Dieneke!

It's me zei

Schijn in mij....schijn door mij......wat een geweldig lied....prachtig !!

Wij zijn sinds kort van kerk veranderd..... en nu komen we in een kerk waar veel opwekking word gezongen heerlijk vind ik dat.....heb ik ook echt nodig.....


Liefs Ria...xxx...

Tineke zei

Wat een prachtige foto's!! Wilde wel dat ik daar ook had gelopen;) En idd een erg mooi lied. Dank je voor de inspiratie!

Dee zei

Your first photo is breathtaking...

my diary zei

prachtige fotos..bedankt voor het delen dieneke

Denise zei

Very beautiful.