woensdag 12 september 2012

Bizzy, bizzy Bees...


Gisteren hebben de Bees bloemstukjes gemaakt. Op dit moment is er in de natuur veel moois te vinden: bramentakjes, allerlei bessen, verkleurde hortensia's (uit de tuin), klimop.
Om alles wat op te fleuren had ik nog wat boeketjes bij de bloemenstal gekocht.
Tijdens het schikken werd er naar hartelust gekwebbeld over van alles en nog wat. Ze bedachten ook meteen voor wie ze het bakje wilden maken.



Het plan was om ondertussen twee aan twee in de keuken kniepertjes (ronde wafeltjes)  te bakken, maar wat we ook probeerden, het deeg bleef steeds vastzitten in het wafelijzer en het resultaat was een bergje kruimels.
We hebben toen besloten om van de deegballetjes koekjes te bakken.....wie weet zou dat wel lukken....


Apetrots...het is gelukt!!!!


 Volgens Danisha werd het tijd dat ik weer eens op de foto zou komen....nou voor deze keer dan.


 De rest van de middag heb ik de camera bij de kinderen gelaten, zodat zij konden fotograferen....


 We hebben denk ik zó'n 60 koekjes kunnen bakken. Dus behalve een bloemetje kon er ook een zak koek mee naar huis!


 Alle bloemstukjes op de veranda....








Elke week is de woensdag weer een feestje, door jullie: Bizzy Bees!!!!

9 opmerkingen:

It's me zei

Nou ja zeg ...wat leuk !!..die kunnen allemaal mij komen helpen met de kerststukjes straks...hihuhihi...liefs Ria...xxx...

Denise zei

You are very busy, bzz bzz.

Dee zei

You truly are a bizzy bee :)

Faye Henry zei

It looks like they all had a wonderful time and the flowers are lovely.. The cookies look delicious..
Have a great week..

Mirjam zei

Leuk en gezellig om zo met je kids bezig te zijn!Ziet er leuk uit allemaal.

Wil zei

Wat hebben ze het naar hun zin gehad zo te zien! Dat vinden ze altijd leuk he!

Elizabeth zei

Wat is dit heerlijk he! super zo'n middag.

Elizabeth zei

Wat is dit heerlijk he! super zo'n middag.

Jedidja zei

Jij bent zeker een bezige bij. Ik vind die ene foto van jou zo leuk!