maandag 24 september 2012

Boris en Buddy


Op zondagmorgen maken we,  als het even kan, iets speciaals van het ontbijt.
De houtkachel aan, kaarsje erbij in de nieuwe lantaarn....zo knus!




En we aten voor het eerst ieder twee gekookte eitjes van onze eigen kippen. Héél speciaal dus...


Na het ontbijt gingen we ons voorbereiden op de huiskerk. De boel opruimen, koffie klaarzetten en dan...samen bidden en zingen.

Na de dienst en lunch kwam er speciaal voor Boris bezoek uit Joure: Buddy, z'n broertje.
We laten nu Boris maar aan het woord, hoe hij het vond....


Ja mensen, kijk maar eens goed, dit is m'n allerleukste broer, Buddy.
We herkenden elkaar meteen, alhoewel onze bazen beweren dat dat onmogelijk is....hoe kunnen zij dat nou weten?
Toen ik heel klein was speelde ik de hele dag met Buddy....daar weten zij helemaal niks van!



't Baasje heeft me hier in de houdgreep, echt erg vervelend....Buddy vond dat ook stom, heeft hij me later verteld.


 Het was zó leuk om met m'n broer te spelen....wou dat hij er elke dag was....


Ze deden opeens ook de hele middag spelletjes met ons en we werden voortdurend op de foto gezet.....


Buddy mocht best samen met mij uit m'n bak drinken....zoiets doe je natuurlijk alleen samen met je broer!


Alhoewel...van Grace kon ik ook heel wat hebben...die vind ik heel knap...


Jammer dat Buddy weer weg is. Ik verveel me suf vandaag...wie weet gaan we ook een keer bij Buddy op bezoek ;)

8 opmerkingen:

Wendy Born zei

Wat een leuke foto's Dieneke, echt leuke honden!

Marie Louise zei

Ach.'..wat 'n lieverds die twee honden.
Krijg er 'n beetje heimwee van naar onze eigen hond...

It's me zei

Tuurlijk gaan jullie bij Buddy op bezoek.....hihihi....toch ??...mama Dieneke???...enne wat ik mij steeds afvraag...waarom thuis kerken ???...of gaat me dat niks aan....liefs Ria...xxx..

Mirjam zei

Leuk zo'n zondagmorgen voorbereiding. Mooie honden ook;)

Denise zei

Sweet pictures.

Dee zei

I just love Boris and Buddy...this was a cheerful post....♥

Dagelijks Brood zei

ach! Wat een droppies zo samen!! Heerlijk hoor!! Wat kunnen honden lekker spelen heh zo samen! :-)
Onze kippetjes leggen nog geen eieren... Elke dag vol spanning weer in het hok kijken, maar helaas!!

Jedidja V. zei

Hartverwarmend. leuk om even mee te genieten.