donderdag 6 september 2012

My desk



Op het blog van Katy kun je leuke foto's vinden van haar bureau, 'just for fun', zette ze erbij en de vraag of er meer mensen zijn met een eigen bureau.
Ze vindt het leuk om mailtjes te ontvangen met een link naar de post van jouw bureau.
Dat vond ik een leuk idee, want m'n bureau is de plek waar ik ook altijd zit te bloggen en vaak m'n stille tijd heb (als ik niet buiten aan de wandel ben).




Het bureau kreeg ik vorig jaar van m'n ex-buurman. Hij en z'n vrouw gingen kleiner wonen en het bureau kon niet mee...of ik het kon gebruiken....ik ben er zó blij mee. Al die ruimte en allerlei laatjes...en uitschuifbare plateaus aan iedere kant.



Die boodschappentas is m'n prullenbak.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n plek eens even goed op te ruimen en schoon te maken. Als ik bezig ben ligt er al snel van alles en nog wat om me heen....



Het lampje was vroeger van m'n opa, toen van m'n vader en nu kan ik ervan genieten.


Mijn "Homemaking" plakboek


Hier wat boeken waar ik op dit moment vaak in lees. Naast m'n bed ligt de rest.


En ziedaar de laptop...waar ik op dit moment op die plek ook weer op zit te rammelen.


Die bruine tas is echt m'n tas. Alles wat ik nodig heb als ik wegga zit erin, zo grijp ik (bijna) nooit mis....Hij hangt altijd aan de stoel als ik 'm niet gebruik en is ook de enige die ik heb. Ik hou erg van lekker praktisch en dus zo min mogelijk tasjes en frutsels. Als ie versleten is komt er wel weer
een nieuwe.
Dit was het verslagje van m'n bureau, dan weten jullie waar ik zit als ik aan het bloggen ben.

Hebben jullie ook zo'n eigen blogplek?

6 opmerkingen:

Cathy zei

Hi Dieneke!
I can see you sitting there at your desk! Thank you for sharing, and your books you read!
I sit on the couch, so nothing exciting. My computer sits on the foot stool when I'm not using it. The computer also sits on a tray so it won't get the foot stool hot. Nothing exciting to show here.

Lots of love and prayers my dear friend! Cathy ♥

Tineke zei

He,dat is leuk zeg! Ik zit meestal aan de keukentafel:) Gezellig kan ik dan naar buiten kijken, naar de speelplaats waar de kinderen spelen, en ook kan ik dan zo een kopje koffie of thee pakken... maar ook omdat ik geen buro heb hoor, zal er wel eentje willen hebben, waar ik al mijn spulletjes op kwijt kan, die nu her en der liggen. Heb wel een stukje boekenplank, maar ja, das weer te weinig haha:) Leuk voor je, zo'n plekje!

Denise zei

I like your desk, thanks for sharing.

Katy~The Country Blossom zei

Your desk looks fantastic! :)
I love seeing your little space! Thanks so much for sharing it and letting me know about it!

Have a great rest of the week!
Warmly,
Katy

Dee zei

Thank you for sharing...you have a lovely spot to sit and create. I would love to have a nice desk like yours.

Jedidja zei

Mooi eigen plekje zeg! Ik blog aan de etenstafel op dit moment. Soms in het kantoor, soms boven bij mijn eigen tafeltje ...