donderdag 27 september 2012

Oh nee, dat kan ik niet!!!!


De Bizzy Bees zijn gisteren begonnen met het natekenen en schilderen van zonnebloemen.
"Oh nee dat kan ik niet, ik kan echt niet tekenen",zei één van de Bees. Maar ze ging het toch maar proberen....en naarmate het tekenen vorderde werd ze steeds enthousiaster en ontdekte dat ze wél kon tekenen!




 En schilderen


En dit is het resultaat. Een echt kunstwerk.
Ze staat te popelen om een ander schilderij te gaan maken en straalt helemaal, blakend van zelfvertrouwen:"ik kan wél tekenen", zegt ze.
Dan kan mijn middag niet meer stuk....dáár doe je het toch voor.....


De anderen waren bezig om hun vogeltjes van vorige week af te maken.....of om daarmee te beginnen.
Er wordt trouw op het blog gekeken of er wel een Bees-verslagje op staat.
Ik hoop dat het naar jullie zin is....




 Ogen? Die naai ik er gewoon zelf even op!























Gelukkig, vandaag kan de vogelschommel mee naar huis.
Allemaal tot volgende week. Dan gaan we het feestje van Febe vieren in het ateliertje!



12 opmerkingen:

Dee zei

I think it is amazing what you do with the children...what a blessing you are to them. :)

Dawn M. Hamsher zei

How beautiful and creative. Thank you for sharing the photos.

gotjoy3 zei

Beautiful Blog. Thanks for visiting mine. Blessings.

Denise zei

Bless you for being such a blessing to the children.

Liese zei

Wat zien die er schattig uit zeg!! Echt leuk weer mam! <3

jean zei

The painting is a keeper. And, I love the little birds!!

Jedidja V. zei

O, wat leuk. En de foto's zijn geweldig.

KnutselMar zei

leuk die vogeltjes!!

Monique zei

Mooi!!

Yvonne zei

Mooi, hoor! Ziet er goed uit, allemaal en mooie foto's.

my simple reflections zei

hi friend im hosting once a week a linkup so everyone might share your devotionals cooking recipees any thing you might like to share..im visiting some of you..hope you can join...thanks if you do...so we all might get more contact blessings

my simple reflections zei

http://mijnlevenengod.blogspot.nl/