vrijdag 9 november 2012

Crea Bees


Gisteren maakten de Bees van een oude pocket een egel




Het voorbeeld kreeg ik van een vriendin....


En na een dik uur vouwen en beplakken is dit het resultaat.....

Volgende week gaan we het ateliertje ombouwen tot schoonheidssalon....er worden gezichtsmaskers gemaakt...haren worden gekapt en iedereen die dat wil gaat naar huis met kunstnagels heb ik gehoord.


Aan ideeën ontbreekt het eigenlijk nooit...het is vooral zo leuk om te zien hoe de meiden met elkaar omgaan...hoe ze elkaar aanvullen en afspraken maken...hoe enthousiast ze zijn en creatief.
Volgende week wordt vast en zeker een speciale middag...ik ben benieuwd....

6 opmerkingen:

Jedidja zei

Wat een leuke egel. Dat wil ik ook maken. Heel origineel joh!

Faye Henry zei

It looks like a lot of fun and they are learning so much.. I would like to make the hedgehog..
Blessings..

Denise zei

Really cute.

Dee zei

Wish i was in your class....cool hedge hogs. :)

wandelen met jesus zei

mooi blogje dieneke..i love your header..alles wat u plaats is zo inspirerend..wat een mooi gezin...groetjes

Good Old Household zei

Wat weer een ontzettend leuk idee!! Dit zou ik graag met de crea-middag op school willen aanbieden. Heb je misschien een beschrijving of plek waar we het op het www kunnen vinden?

P.S. Gezellige 'kop' ;o)