dinsdag 13 november 2012

Linnenkastje gepimpt....


Door de verhuizing van ma (m'n schoonmoeder) gingen er nogal wat spullen door onze handen.
Ik kreeg hierdoor zin om allerlei spullen weg te geven of naar de kringloop te brengen zodat er meer ruimte ontstaat in ons huis en er zo min mogelijk overbodige dingen in ons bezit blijven. Samen met allerlei spul van ma gingen er ook karrevrachten van onszelf de deur uit en ik merk dat ik nog lang niet klaar ben met de reduceeractie.




Dit linnenkastje was eerst onze voorraadkast in de garage en het linnengoed (stapels verzameld door de jaren heen) lag in twee verschillende kasten.  
Eerst alles uitgezocht en in dozen gepakt....dat geeft lucht....toen werd het linnenkastje voor mij naar de logeerkamer gebracht en kon ik het gaan "pimpen" met plakplastic en inpakpapier.
Liese vond het wel leuk om mij te zien pieren met papier en plastic, dus die maakte de foto's....








Het plakplastic en het papier zijn allebei te koop bij de action. Ik weet alleen dat het plakplastic 0.99 eurocent per rol kost.
Dat is echt een koopje want bij bijv. de Praxis of de Gamma betaal je al gauw 5 euro per rol of meer. 


Nu alleen nog wat stickers op de planken met wat wat is en dan kan iedereen gemakkelijk het juiste beddengoed pakken.
Ik ben nog bezig met lavendelzakjes en kastrandjes, maar als die er ook in hangen zal ik er nog een fotootje van maken voor jullie.



Tot de volgende keer!


   

8 opmerkingen:

Jedidja zei

Ik heb eigenlijk alleen naar jou gekeken ;-) Maar de kast is ook mooi hoor, het staat vrolijk.

It's me zei

Dat ziet er heel gezellig uit hoor......fijne avond nog verder...liefs Ria...xxx..

Dee zei

Nice linen closet....the shelves make it look homey.

wandelen met jesus zei

gezellig dieneke..is zo leuk om naar te kijken krijgt je ook zin om dingen uit te gaan proberen...groetjes

Marja Verschoor-Meijers zei

Ik zag dat papier gisteren bij de Action liggen, mooi hoor, heel fris en kleurig.

Liese zei

Ja het is echt leuk geworden mam! En die foto's van jou zijn ook echt heel leuk! <3

Denise zei

You did a beautiful job.

Yvonne zei

Erg mooi geworden!