donderdag 15 november 2012

U zorgt voor heel de schepping!


Terwijl de "wasdroger" z'n werk deed trok ik er eerst met Boris op uit naar het bos....nog steeds zijn de bomen zo prachtig van kleur.....










Hier in de stilte ben ik opnieuw verwonderd over God's schepping en God's liefde voor ons....
Alles is overdacht, elk seizoen heeft z'n diepere betekenis, elk blaadje, elk vogeltje, ieder insekt, is vervuld van de aanwezigheid van onze Schepper


  


Oh Heer wat ben ik blij met U en dat ik elke morgen door dit bos mag banjeren...wat een enorme zegen...dat besef ik maar al te goed.









U had er ook voor kunnen kiezen om maar één soort blaadje te maken, maar dat deed U gelukkig niet....zoveel vormen en zoveel kleuren!









9 opmerkingen:

It's me zei

Prachtig lied.....word er altijd emotioneel van !!...liefs van mij...xxx...

Denise zei

Really lovely.

Jedidja zei

Heel mooi, zo'n herfstig lofprijs blogje.

Hans zei

Mooi en gezellig blogje hoor.
Èlke morgen door dit bos wandelen? Dat is zeker een true blessing!!
Gods goedheid en liefde wordt in oneindige vormen en kleuren zichtbaar in de natuur. Als je het maar zien wilt ;) -hans

affectioknit zei

I love fall!

~Have a lovely day!

What HE Has Shown Me zei

These are beautiful fall photographs, and lovely words as well.

Dee zei

B-E-A-U-T-I-F-U-L♥

wandelen met jesus zei

hi ik heb u genomineerd voor de blog award..kan je het ophalen? op me blog bedankt..groetjes soraya

Yvonne zei

Heel mooi! Echt herfst, en een mooi diepgaand lied!