maandag 3 december 2012

Eerste sneeuw...

Vanmorgen stapte ik naar buiten voor de ochtendwandeling met Boris en....de eerste sneeuw hier in Lelystad dwarrelde naar beneden.
Als klein meisje werd ik altijd al een beetje drukker en vrolijker dan normaal en dat is nooit weggegaan...
Joepie het sneeuwt en ik heb nog een boswandeling met Boris tegoed....voor hem de eerste sneeuw in z'n leven.


In het bos rent Boris heen en weer en rolt door dat gekke witte spul....jammer het is echt nog te weinig voor een sneeuwballenfeestje...




Het lukte toch nog om een paar foto's te maken, tussen al het gespring van Boris door.



Ook voor Harry de haan was het even wennen toen hij vanmorgen uit z'n hok stapte.
De hennetjes gaan onverstoorbaar door met leggen...iedere dag 1 a twee eitjes in het hok....

15 opmerkingen:

Good Old Household zei

Hier drie spingertjes! Mama misschien nog wel meer dan de kids ;o) Stiekem is het toch wel genieten hoor, dat koude weer buiten!

Good Old Household zei

(SpRingertjes ;o)

Hans zei

De eerste Winterplaatjes. Heerlijk hè.
Nog bedankt voor je reactie op m'n blogje!

Nina89 zei

Wat is de wereld toch mooi!

It's me zei

Hier heeft het ook gesneeuwd heerlijk....liefs van mij...xxx...

Jedidja zei

Mooie foto's. Ik word blij van sneeuw ...

Denise zei

Ilove your dog, and the snow.

Nina89 zei

Leuk, dat je me gaat volgen! Ik vind jouw blog ook erg mooi. Een blog met een mooie boodschap!

Faye Henry zei

We had our first snowfall, also..
Then it turned to rain.. Do you get a lot of snow?
Blessings..

Dee zei

We are having an unusually warm December again this year...I love the snow.

Floral Blossoms zei

Your snow photographs are beautiful. I'm glad that you enjoyed your walk with Boris.

Ron de Graaff zei

Prachtige foto's van de eerste sneeuw!

Margaretha zei

Heerlijk speciaal he, die eerste sneeuw. Ik heb het hier nog niet gezien, dus moet ik nog even geduld hebben.

Margaretha zei

Heerlijk speciaal he, die eerste sneeuw. Ik heb het hier nog niet gezien, dus moet ik nog even geduld hebben.

Yvonne zei

Prachtige foto's!