woensdag 12 december 2012

Sharon's home


Dit is Sharon, een vriendin van mij en vrouw naar God's hart....
Ze werkt als secretaresse bij het leger des Heils in Almere.
Vandaag wil ik haar even in het zonnetje zetten!
Enkele jaren geleden is ze begonnen met schilderen. Ze heeft zichzelf allerlei technieken aangeleerd m.b.v. een stap voor stap cursus op dvd.
Ze heeft een grote discipline om steeds opnieuw de technieken te oefenen en dit is het resultaat:






Schilderen doet ze gewoon in de woonkamer want daar heeft ze het beste licht.




Knap hè?

Ze geeft nu ook lessen aan anderen....
We hebben ook regelmatig samen het een en ander geprobeerd....bij haar thuis of bij mij...


Echt erg moeilijk voor mij om via een dvd te schilderen...



Sharon is een echte homemaker. Alhoewel ze een klein budget heeft om van te leven, ziet haar huis er toch altijd gezellig, schoon en opgeruimd uit.


Ze heeft een slaapkamer en een lichte woonkamer met open keuken.


Toen ik afgelopen dinsdag bij haar langs kwam wachtte mij een leuke verrassing.
Op zaterdag jl. ontmoette Sharon deze lieve, vietnamese mevrouw, op een bankje bij de koffietap van de Jumbo.



Ze raakten aan de praat en uit het gesprek bleek dat Sally (haar echte naam krijg ik nog via de mail te horen)nogal eenzaam was. Sharon nodigde haar uit en zo ontmoette ik Sally ook (God's liefde om ons heen)
We hebben een gezellige ochtend gehad en gaan binnenkort bij Sally op bezoek.




Zo zie je maar weer dat wanneer je de vrijmoedigheid neemt om iemand uit te nodigen, er gezellige dingen uit voort kunnen komen!

Sharon, bedankt voor je liefde en vriendschap.
Sally, ik hoop je snel terug te zien en nog bedankt voor de overheerlijke loempia's!

10 opmerkingen:

Marie Louise zei

Mooie schilderijen van Sharon!
En wat fijn voor Sally dat ze haar ontmoet heeft en daardoor ook weer jou...samen is zoveel beter dan eenzaam zijn...

Groet,Marga

Hannie zei

Wat kan jou vriendin prachtig schilderen! En wat fijn zo'n ontmoeting....

Denise zei

really beautiful.

maria b. zei

Beautiful! How wonderful that you met someone that needed love and friendship.... m.b.

It's me zei

Wat een bijzonder verhaal.....je je open stellen helpt een hoop.....liefs van mij...xxx..

Gerda zei

Wow ze kan eht mooi schilderen!

Dee zei

Sharon is a grand artist and has a wonderful eye for color and decorating. I do think Sally has found two wonderful new friends.

Thara zei

Wat een prachtige schilderijen! Fijn voor Sally dat ze twee nieuwe vriendinnen heeft.
groetjes,
Thara

blog-mam zei

Heel mooie schilderijen! Wat een talent. En ook een mooi verhaal over ontmoeting! Dat heeft God zo geleid.

Mirjam zei

Mooi hoe veel liefde voor je vriendin uit dit stukje spreekt. je kan ook trots op haar zijn, wat een mooie schilderijen!