woensdag 2 januari 2013

Blogpauze bijna afgelopen....


Hallo allemaal.
Ik wil jullie allemaal een liefdevol en gezegend 2013 toewensen!!!!!



De afgelopen tijd heb ik even geen tijd vrij gemaakt om te bloggen (daar kwam nog bij dat onze laptop besmet was met een virus...dat is weer opgelost). Alle aandacht ging naar onze nieuwe huisgenoten.....daar is nog een heleboel over te vertellen....dat komt nog wel.
Vanaf maandag ga ik weer bloggen...ik ben benieuwd naar alles wat jullie de afgelopen tijd hebben geschreven!


Groetjes!

13 opmerkingen:

maria b. zei

Happy New year to you also :) May Our Lord continue to guide and keep you close. mb

Hannie zei

Voor jou en je gezin ook een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar!
Groetjes Hannie.

marmarel zei

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met je huisgenoten! Bij mij staat inmiddels ook zo'n gezellig kersthuisje, maar die is nog niet zo mooi als de jouwe (nog niet helemaal af). 't Was een heel leuk werkje, samen met mijn dochter. Een gezegend nieuwjaar gewenst!

Marie Louise zei

Ook voor jullie een gezegend 2013!

Groet,Marga

Denise zei

Have a very blessed 2013.

wandelen met jesus zei

we hebben u ook gemist fijne 2013 groetjes soraya

Ron de Graaff zei

Benieuwd naar jullie ervaringen met de nieuwe huisgenoten. Een fijne hernieuwde blog-periode en een gezegend nieuw haar toegewenst! Groet!

Wil zei

Ook voor jou en je gezin en huisgenoten, een heel goed en gezegend. Liefdevol en voorspoedig, gelukkig en gezond 2013.
Wil

Yvonne zei

Ik ben benieuwd! De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Tineke van 't Veer-Venhuizen zei

Welkom terug! Ben ook heel benieuwd hoe het is geweest en jij ook nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

Life and Breath and Everything Else zei

New Year blessings to you!

Marja Verschoor-Meijers zei

Hopelijk heb je genoten van de blogpauze! Gezegend nieuwjaar toegewenst, veel inspiratie ooK!

Dee zei

2013 is good. On New years Day I became a great great aunt. :) I will be back on Monday to hear about your new room mate. You are such a blessing to many.