donderdag 10 januari 2013

Gezellig middagje....


Gisteren waren de Bizzy Bees er weer voor het eerst na twee weken vakantie.
Ze stonden weer te popelen om iets te gaan maken.
Deze keer een vogelvoederkopje. Voor de vakantie kreeg ik er een van een van de meisjes tijdens de cadeautjesmiddag die we hadden.....toen wilden alle Bees er zo graag ook een maken! 



Zo gezegd zo gedaan...


De pan van oma werd gevuld met frituurvet en vogelvoer.....


Om de beurt roeren in de pan tijdens het smelten van het vet....


En om de beurt de kopjes vullen


Lepeltje erin...dat wordt een zitstokje voor de vogels...wel tegenover het oortje...


En nu maar laten stollen....


Tijdens het wachten maakten ze foto's van elkaar en zaten ze weer gezellig te kwebbelen...
We gingen nog even met Boris het bos in en kwamen met blubberschoenen weer thuis...nou ja die lieten we gewoon even in de garage achter....


Op het laatst een lintje door het oor van het kopje....


En dan is dit de uiteindelijke bedoeling!
Jullie kenden 'm al van m'n nieuwe blogfoto....
Het was een reuze-gezellige middag
Laat nu de winter nog maar even komen.....

17 opmerkingen:

huis tjokvol zei

ooo die is leuk,dat ga ik ook eens proberen.

Good Old Household zei

Dit is ook zeker een heel leuke manier om de vogeltjes te verwennen!

Faye Henry zei

That is so neat.. They must have had a lot of fun making them..
God bless..

mijn simpel blogje zei

wat leuk met de buzzy bees de dag door te brengen..ik vindt prachtig wat u doet dieneke...echt Gods liefde...groetjes soraya

It's me zei

Helemaal leuk hoor!!!....liefs van mij...xxx..

Yvonne zei

Wat is dat leuk om te doen! En gezellig met elkaar.....Goed werk!

Denise zei

Thanks for sharing.

Dagelijks Brood zei

Wat lekker voor de vogels, zeker nu het gaat vriezen!

Ron de Graaff zei

Dat is een leuk idee om met de kleinkinderen te maken deze week. Het gaat toch kouder worden. Bedankt voor de tip!

Cathy zei

Hi Dieneke..Just dropped in to say God bless you!!! ♥♥♥

Hannie zei

Wat ziet dat er leuk en gezellig uit!

Marian zei

¡Que interesante! Gracias por su visita. Dios le bendiga.

Jedidja zei

Ik vind het zo'n leuk idee. Hier hebben we heel weinig vogels vergeleken bij de Veluwe waar ik vandaag kom.

Dee zei

Wonderful project....

Wirosaraphylla zei

Wat ontzettend leuk dat ga ik ook doen. De vogels kunnen zo een extra steuntje goed gebruiken. Bedankt hoor voor deze leuk blog en tip.
Groetjes
wil

Renee zei

Oh those are so cute,and a GREAT idea...

Ima zei

Gezellig zo.