vrijdag 25 januari 2013

Zielige Boris !?


Hè, hè, eindelijk kom ik ook weer eens aan het woord....want wat er de afgelopen dagen is gebeurd daar lusten de honden geen brood van....




Als ik had kunnen telefoneren had ik zelf de dierenbescherming even getipt....


Nou gelukkig kan ik het nu even kwijt....want ze hebben m'n.....eraf laten snijden...


I feel so ashamed! Vooral ook met die lampenkap om m'n kop!


Ze hadden me ook nog een shirtje aangetrokken....nou dat had ik vannacht binnen 5 minuten weer uit, ja zijn ze nou helemaal?


Gna, gna, het vrouwtje vindt me behoorlijk zielig, dus ik hoef die kap niet meer om en het shirt blijft ook uit want dat heeft toch geen zin zegt ze.....


Ze probeert het nu weer goed te maken met kluifjes van de action......mmmmm...ik moet daar nog eens een poosje over nadenken want ze hebben me tenslotte wel flink voor schut gezet...misschien na een kluif of 10?
En wat ik tenslotte ook nog even kwijt wil is dat ze deze ingreep nét voor m'n verjaardag hadden gepland.....zondag wordt ik 1 en dan kan ik niet eens fatsoenlijk zitten als m'n visite komt!

14 opmerkingen:

Trudy zei

Hé Boris,

Jij hebt geloof ik niet zo´n geluk gehad als ik had. Jaaa... bij mij deden ze hetzelfde, maar die kap hè, die hoefde ik niet op gelukkig! Maarreh die botjes die ik krijg zijn wél een stuk kleiner dan die van jou zeg. Daar bof je dan maar weer mee!! Beterschap en een poot van Tukker!

Denise zei

Poor Boris, praying for him. He is so cute, looks like my Coco.

Rian zei

Ach, arme jij!

Rosebud zei

Oh, Boris looks so sad with that cone! Even so he is such a handsome doggie!

Sandy zei

What a lovely blog you have! Your doggie is so sweet. I love dogs and cats. Thank you for visiting my blog and your kind comments!
Blessings~

marmarel zei

Arme Boris! Ach weet je, een schrale troost, maar 't is overal hetzelfde! Wij hebben twee je-weet-wel-konijnen!
Je zult nooit meer de oude worden, maar toch beterschap!

It's me zei

Achhh arme Boris...Iris en Trevor....vinden het vreselijk wat ze met je hebben gedaan.....enne ze komen zondag hoor...leuk feestje !!...kunnen we dan wel spelen ???...liefs van ons...en de groeten aan het vrouwtje van Ria...xxx..

affectioknit zei

What a sweet pup!

~Have a lovely day!

Dee zei

Poor Boris.....fortunately he will soon forget what has happened. Such a beauty he is.

Marie Louise zei

Och jee Boris...hier Pico...die hetzelfde heeft ondergaan als jij al is dat alweer een aantal jaartjes geleden. Je leert er mee leven Boris maar leuk is het niet. En dan ook nog net voor je verjaardag. En dat zijn dan je baasjes die dat zomaar laten gebeuren. Je zou ze toch?!
Maarreuh...zo'n joekel van een bot kreeg ik niet eens. Ik had maar zo'n mini-botje. ou ja, ik ben ook een mini-hondje, dat scheelt dan weer;-)
Fijne verjaardag alvast, misschien krijg je wel extra kluifbotten nu je zo zielig bent.

Poot(je) van Pico.

Jedidja zei

Best zielig eigenlijk. En dat die ogen van hem!

Ima zei

Boris, sterkte hè?!

Wirosaraphylla zei

Beste Boris,
Het is me toch wat, ik ben al een oude dame van bijna 14 en was al vroeg "geholpen". Bij mij was het bittere noodzaak omdat ik elke keer schijnzwanger was, maar ja daar hebben jullie reuen geen problemen mee. Wie weet is dit wel een goede oplossing voor Reu problemen, ik weet het niet maar wens je beterschap en hoop dat je snel weer "normaal" alles kan. Groetjes Sheba....

Dagelijks Brood zei

Hahahahaha!! Mijn man en ik hebben in een DEUK gelegen om deze blog :D Laat Boris het maar niet horen!! Het zal vast goed met hem gaan, zolang die die kap maar niet omhoeft! Of niet? :) Nu weer helemaal de 'oude'?
Groetjes, Marike