vrijdag 22 februari 2013

Weekend in aantocht....



Het is alweer bijna weekend en vandaag ben ik me daar weer op aan het voorbereiden.

Vanmorgen ging de wekker om 6.30 uur en om 7.30 uur vertrok Jeroen op z'n vouwfiets naar het station.
Ik had de auto tot m'n beschikking dus maakte ik daar dankbaar gebruik van om flink wat boodschappen in huis te kunnen halen én een vriendin van 92 jaar jong te bezoeken.
We dronken samen koffie en aten er koffiebroodjes van de Lidl bij.
Mevr. vd Z vond het zo leuk dat er nog zoiets te koop is voor 0.25 eurocent!
Ze vertelde weer van alles over vroeger en hoe God haar dagelijks het leven weer geeft en dat ze daar dankbaar voor is.
Altijd fijn om bij haar te zijn!
Rond 12 uur ging ik er weer vandoor want Boris wil dan graag weer uit.
Bram had tijdens mijn wandelingetje alle boodschappen al opgeruimd (surprise!) en maakte onze lunch klaar. Even zó'n gezellig moment met m'n zoon!
Inmiddels heb ik de woonkamer opgeruimd en gestofzuigd en nu is er een moment om te kunnen bloggen.
Jeroen heeft toen hij 50 werd een prachtig boek gekregen over zelfvoorzienend leven dus daar zal hij dit weekend wel weer induiken....
  

Deze zomer willen we voor het eerst onze groenten ook gaan inmaken en daar hebben we een tijdje terug een startersset wecken voor gekocht bij de brouwmarkt. Echt leuk om rond te kijken.
Op het blog van Teunie kun je er ook het een en ander over lezen....

Ik kan me nu al verheugen op morgen want dan hoop ik me voor een deel van de dag lekker op de bank te kunnen nestelen om een boek te lezen van Bart Repko



Ik ben benieuwd....
Als iemand het kent hoor ik graag een reactie..... 

Straks ga ik nog even een cake bakken voor dit weekend en het eten voorbereiden.
Allemaal een fijn weekend toegewenst!


Tot volgende week!

9 opmerkingen:

Marion Anderson zei

dat word een gezellig weekend bij jullie, geniet ervan , liefs marion

Jedidja zei

Jij ook een fijn weekend! Mooi om een oudere vriendin te hebben!

Denise zei

Be blessed.

Anoniem zei

Hoi Dieneke,

Bart Repko ken ik van naam via een vriendin van mij, zij is in Jeruzalem geweest om mee te bidden op de stadsmuren.

Ben benieuwd hoe het boek is, ik heb zelf nl ook nog een flink bedrag aan boekenbonnen liggen... wie weet breng je me op een idee.

Groeten van Marijke

Elena zei

Jij ook een gezellig weekend toegewenst, geniet ervan!

Liese zei

Fijn weekend lieve mama!

Joy zei

Lijkt me een interessant boek!

Dee zei

A well deserved weekend....for you.

a woman's diary zei

hi ik heb me nieuwe blog gestart je bent van harte welkom
ik heb dit gedaan om meer overzicht te kunnen hebben
ik kreeg anonieme meldingen
groetjes soraya (verwijdert dit bericht...

http://akings3daughter.blogspot.nl/