donderdag 7 maart 2013

Weer op de been

Foto's van mijn pinterest

Langzaamaan krabbel ik weer overeind en ben ik blij en dankbaar dat ik m'n taken weer kan oppakken...



Als ik tussen de bedrijven door even neerplof op m'n bank krijg ik weer nieuwe energie door alle prachtige, frisse plaatjes op mijn Pinterest




Lekker plaatjes kijken van dat frisse wasgoed aan de lijn...




Of een leuk nieuw gordijntje maken voor in m'n keuken, net zoiets als hier... 



Mijn fiets in een fris kleurtje spuiten....lijkt me ook wel wat!





Stel je voor dat ik ooit nog eens zó'n oud hutje kan opknappen en inrichten.....LEUK!


M'n schommelstoel verplaatsen naar de veranda is ook een leuk idee!

Leuk en inspirerend dat Pinterest, maar nu weer met beide benen op de grond en verder met het wegwerken van achterstallig strijkwerk.
En voor het eerst weer op de fiets boodschappen doen...FIJN!


10 opmerkingen:

Denise zei

Nice post.

huis tjokvol zei

heerlijke plaatjes,leuke post

It's me zei

Heerlijk pinterest .....doe het graag even .....fijn dat je weer bent opgeknapt...liefs van mij...xxx.

Good Old Household zei

Hou die gedachten volgende week dan maar heeeeel goed vast! ;o)

Liesbeth zei

Leuk hé die Pinterest,toffe plaatjes trouwens!!

Liefs,

liesbeth

Wil zei

Fijn dat je weer aan het opkrabbelen bent.

Geweldige foto's overigens.

Groetjes en nog veel meer beterschap.

Liefs
Wil

Angeline zei

Ohhh Pinterest,ik droom daar ook altijd stilletjes bij weg en pin me suf!;-)


groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Ron de Graaff zei

Tja, het zijn wel kleurige plaatjes. Iedereen ziet weer uit naar het voorjaar. Maar we krijgen toch nog weer een winterse week: maart roert z'n staart. Dus nog even volhouden! Groet!

marmarel zei

Heerlijk, ik slaak een diepe zucht van al die mooie plaatjes. Zo'n caravan opknappen is écht een droom van mij. Weet je wat ik als kind fantaseerde? Dat ons huis afgebrand was en ik dan alles opnieuw zelf ging inrichten. Niet dat een afgebrand huis mij nou zo leuk leek. Dat is echt gebeurd met het huis tegenover ons en ik heb daar tijdenlang angst aan over gehouden. Maar die fantasieën denk ik met plezier aan terug!

Dee zei

Lovely...each of these could easily be pictures of your home.