zaterdag 23 maart 2013

Rust.....

Iedereen de deur uit...eerst een lekker kopje koffie zetten

Vandaag(shabbat) weer een heerlijke rustdag.
Vanmorgen om 8.00uur vertrok Jeroen, samen met Bram en Liese naar Rotterdam naar de open dag van de kunstacademie.

Bram deed enkele weken terug toelating voor de kunstacademie in Hilversum maar werd uiteindelijk niet toegelaten. Nu gaat hij het opnieuw proberen in Rotterdam. Dat heeft natuurlijk wel wat meer voeten in de aarde, want als hij daar terecht kan gaat hij na de zomervakantie ook meteen op kamers.....
We zijn trots op 'm dat hij het gewoon opnieuw gaat proberen, we zullen zien....

Onze nieuwe huisgenote(16 jaar) vertrok om  8.30uur naar scouting en nu is het doodstil in huis....wat fijn....even helemaal niets hoeven na een drukke week.
Eerst een kopje koffie gezet en een plak cake afgesneden(en een fotootje gemaakt)en dan heerlijk op de bank met Boris aan m'n voeten om in alle rust te kunnen nadenken over deze dag.....


Wat zijn m'n plannen? Allereerst heb ik meer tijd voor gebed en het lezen in m'n Bijbel (voorbereiding voor de bijbelstudie van vanmiddag).....




En ik heb een mooi boek te leen: Thuiskomst van Randy Alcorn.
Een paar jaar terug heb ik het al eens gelezen, maar het is zó mooi dat ik het nog eens over doe.  


En er ligt nog iets leuks te wachten....een stapel tijdschriften met prachtige foto's....
Ik heb er 7 te leen...wat een rijkdom!
Hieronder een paar plaatjes eruit, dan kunnen jullie even meegenieten......

















En dan is er natuurlijk nog het thema Boris.
Hij wil straks graag een stevige wandeling maken, het liefst door het bos.
Het is alleen zo dat het hier nogal stormt en ik vanochtend vroeg al bijna geraakt werd door een vallende tak.
Vandaag dan maar eens een andere route... 


Mmmm, vang ik daar iets op over een andere route? En storm.....

Laat me eens even naar buiten kijken.....storm...vallende takken

Mmmm, tsaaa, het lijkt me weer behoorlijk overdreven.....ze heeft vast geen zin in een lange wandeling....

Soms zou ik wel een mens willen zijn, dan kon ik alles zelf beslissen......



Allemaal een fijne rustdag toegewenst vandaag of morgen! Of misschien wel allebei


16 opmerkingen:

Denise zei

Blessings, enjoy your weekend.

Trudy zei

Oh die foto's van Boris.. het lijkt net of ik naar onze eigen Tukker kijk! Die heeft ook vaak zo'n verlangende blik naar buiten! Fijn weekend!!

anita zei

Boris is very funny. I imagine he is really thinking all that. I haven't read that book by Randy Alcorn but I think I will order it. Enjoy your day!

Dagelijks Brood zei

Jij een een goede rustdag(en) toegewenst! Vandaag nog niet zoveel rust in de tent hier, manlief was gisteren jarig (veel rommel) en vandaag wordt er grond gereden om de tuin op te hogen.. Snijdend koud buiten in die wind.. Brr!
Wel lekker hoor, even een wandeling!! Lekker een frisse neus halen, een behoorlijk frisse zelfs vandaag :-) Goed weekend!

een vrouw naar Gods hart zei

hahaha heel grappig boris...het stormt heel erg hier in arnhem dank God heb ik alle boodschappjes binnen ..gezellig met ze tweetjes hotchocolate en een leuk filmpje...groetjes soraya

Dee zei

Such a sweet and peaceful spirit to your blog today. I like that you put God into each of your days...I do too and I can not imagine how others who do not handle such a busy world. Have you ever read Randy Acorns book called Heaven? It is wonderful and filled with scripture about Heaven.

Maggie zei

Hee, die HSV heb ik ook :-)
Je noemde dat het vandaag sabbat is, doe je daar ook aan? Ben benieuwd!

(en wat heb je een gezellig koffiemok!)

Hans zei

Je bijbel ligt open bij een wel hèèl taai boek ;-) "Thuiskomst" van Alcorn vind ik persoonlijk één van de beste boeken ooit. Wat een indrukwekkend verhaal over christenvervolging! In dit geval in China. Het verhaal raakt diep..

It's me zei

Fijne zondag...het was een superrr dag !! heb genoten.,.....morgen rust!!...pfff...liefs van mij...xxx...

Fruto do Espírito zei

Deixo um mimo para você.

Uma chuva de bençãos desça sobre sua casa!
  
_..._ ..._(... (  ...).._
  (_....__..._) _(.. (  ...)
  /(_...._)(_...._..._)\
 // / / / / | \ \ \ \
 / / / / | \ \  \
/ /  /  /  | \  \  \
♥ ♥    ♥  ♥ ♥   ♥    ♥ 
♥ ♥   ♥   ♥    ♥ ♥ ♥   ♥
♥   ♥   ♥  ♥   ♥ ♥
 ´´´, •♥♪♥♪♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•
´´´¢/Λ\♥♪♥♥♪♥♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥•
´´¢/...\♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥•
´¢/๑۩ ๑_\♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•
¢/¨๑۩۞۩๑_\´♪♥♪♥♪♥♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥
¨▓¨.♪♥♥♪.▓♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥•|||||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓¨★★★★★★★★★★|||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓¨★★★★★★★★★★|||
¨▓¨.♪♥♥♪.▓••••••••••••••••••••
¨♥♥======♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
¨♥♥======♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

A propósito, se ainda não estiver seguindo o meu blog, deixo aqui o convite.

http://frutodoespirito9.blogspot.com/

P.S. Visite também o blog do irmão J.C. de Araújo:
http://discipulodecristo7.blogspot.com/
TEMAS BÍBLICOS E MENSAGENS ABENÇOADORAS.

Mrs R zei

Blessings to you this Sabbath day. Your pictures are beautiful. I also love to look at magazines. They inspire me to make my home look nice.

Gerreke zei

Wat een geweldig mooi boek hé van Randy Alcorn!

Hartelijke groeten,
Gerreke Petersen

Gerreke zei

PS. Leuk dat je uit Lelystad komt. Ik heb er jaren gewoond!

marmarel zei

Wat mooi om zo mee te mogen genieten van jouw rustdag!
Thuiskomst is een prachtig boek, ik las het een paar jaar geleden. Ik zal het weer eens meenemen, het staat in onze kerkbibliotheek.

Reginas Cottage zei

beautiful photos of boris.i have also a few jdl magazines.i like they.
have a lovely evening,
love regina

Ria Vera zei

Heerlijk zo'n dagje: stille tijd, wandeling, prachtige combinatie!