vrijdag 8 maart 2013

Zo slap als een dweil....

foto van pinterest
Vol goede moed de boodschappen weer in huis gehaald.......veel en.......vers, want we gaan het met eten eens even flink anders doen! (daarover later meer)
Fietstassen en mand vol.......met m'n tong op m'n schoenen de fietsbruggen op (Lelystad staat er vol mee) en gelukkig ook af.

En dan...zo slap als een


plof ik neer op de bank en besluit daar maar eens even een poosje te blijven zitten....


                                   

Wat kan een mens dan blij zijn met een bank en een wasrek in de woonkamer




Vanochtend had ik de woonkamer al netjes gemaakt, dus die klus zit er al op!





  

Vanmorgen had ik ook al zitten bedenken wat voor vegetarisch gerecht ik vanavond zal gaan klaarmaken.
We hebben besloten om voorlopig geen vlees meer te eten.
Toen Jeroen en ik ziek waren ontstond er vanzelf een stuk bezinning op onze eetgewoonten en daar willen we graag het een en ander in veranderen!
Via onze oudste zoon kregen we deze site door, van: de Planteneter. Interessant!




En om mezelf toch nuttig te maken en het een beetje rustig aan te kunnen doen ben ik de keukenlades gaan opruimen, dat kun je tenslotte zittend doen!




En in de keuken zette ik verse kruiden in potjes....mmmmmm.


Werken in de tuin zit er even nog niet in, maar dat is ook niet nodig want het gaat toch weer vriezen(Komt dat even goed uit?)


En Boris zorgt er wel voor dat ik m'n conditie weer helemaal terug krijg....;)
Allemaal een fijn weekend!

12 opmerkingen:

huis tjokvol zei

goed bezig hoor,veel succes.

fijn weekend
yvonne

Monique Elisabeth zei

Hoi, dankjewel voor je bezoek aan mijn blog en je lieve commentaar.
Ik vind jouw blog heel leuk en ben dan ook volger geworden. Wat heb je een leuke hond.
Onze hond is in januari 13 jaar geworden. Een oud besje dus ; )
Een heel fijn weekend.

TabjesJoy zei

Hoi! Ik kook heel vaak vegetarisch (en ben vooral fan van soep! en de groentelasagne;). Veel plezier met leuke recepten uitproberen. Ik heb gisteren ook de keukenlades schoongemaakt! Wat ziet het er daarna mooi uit he?!

Ima zei

Rustig aan hè? Leuk om te lezen wat je allemaal gedaan hebt. Neem maar vitamine B, dan ben je snel weer de oude.

Dapper dat je doorgaat. De woonkamer weer netjes. Lekker gevoel.

een vrouw naar Gods hart zei

http://greetingsoutarnhem.blogspot.nl/

Marja Verschoor-Meijers zei

Wij eten ook steeds minder vlees. Hou zelf erg van rucola salade met fetta, kikkererwten en pijnboompitten. Nou, succes met komen hoor, fijn weekend!

Denise zei

Enjoy your weekend.

Regine Karpel zei

Beautiful photos!
www.rsrue.blogspot.com

Jedidja zei

Hoe gaat het nu met je?

Dee zei

Your blog truly shows the heart of a home...Love.

Yvonne zei

Goed bezig, hoor! Zelf heb ik ook het roer omgezet, en let ik op vers en gezond. Ik heb onlangs zelfs een vegataische rijsttafel gemaakt, en dat was gezellig en lekker smullen.

Nelleke zei

He wat leuk, ik kom zelf ook uit Lelystad. Leuk dat je mij hebt toegevoegd, wat een prachtige plaatjes staan er op je blog! Geweldig! Groetjes, Nelleke