vrijdag 26 april 2013

Alweer een nieuwe rustdag....


Voor mijn gevoel vliegt de tijd voorbij....behalve op die ene dag, die rustdag voor ons en voor het joodse volk om stil te kunnen worden voor God en te knielen bij het kruis van Jezus.
Hij leeft, Hij is de Koning der Koningen en Heere der Heren.
De afgelopen weken viel het woord "koning" nogal eens en dan denk ik steeds aan Koning Jezus, Hij is de Koning van mijn leven 




Openbaringen 19
 16 Er stond op Zijn bovenkleed en op Zijn dij deze naam geschreven: Koning der koningen en Heere der heren..







Shabbat Shalom !

Ik wens jullie een fijn weekend toe en voor dinsdag een mooi kroningsfeest !
Tot volgende week!

9 opmerkingen:

Twijfelaar Shu zei

Tot volgende week Dieneke, geniet van jullie rustdag..en ook van de kroningsdag volgende week!
Jezus is de enige echte Koning, ook voor mij.

Lieve groet,Marga

It's me zei

Geniet......liefs en een mooi weekend.....liefs van mij...xxx...

Denise zei

Hope you have a very blessed weekend.

C.J. van Vuuren zei

Wat een bijzonder goed filmpje, dankjewel! That's my KING!!

Delvalina zei

I dont understand but I will say amen! To this beautiful post :)

Gina zei

Love your post! I eagerly await that precious day! Shabbat Shalom.

marmarel zei

Een mooi filmpje! Goed weekend!

Wil zei

Geweldig filmpje, dank je wel voor het delen.
Hoop dat je een geweldig weekend gehad hebt.
Liefs
Wil

Marcel en Suzanne zei

JAAAA lieve Dieneke...
ook voor mij is JEZUS DE KONING DER KONINGEN!

Wat is het een rijkdom dat we samen met elkaar,
als broers en zussen,
ZIJN KONINGSCHAP dagelijks mogen vieren.
En speciaal op die ene dag!

Door HEM te eren met tal van KONINGSLIEDEREN,
wat is dat toch mooi!

En onze handen op te heffen naar het heiligdom,
ZIJN HEMELS PALEIS!

ZIJN grootheid te beseffen,
en het dan nog niet werkelijk kunnen snappen :-)
ZOOOOOOOO GROOOOOT!

Maar ook te knielen aan ZIJN VOETEN.

Dat... DAT IS ONZE KONING!

Wat heerlijk allemaal,
wat GROOTS,
op een dag zal iedereen het zien!

ZOVEEL DANK dat je ZIJN GETUIGE wil zijn op het wereldwijde web!
Ik GENIET met volle teugen mee van je KONINKLIJKE POST :-)
Wat kun je dat toch altijd weer mooi brengen!
Mijn hart gaat er sneller van kloppen!

Liefs, Suzanne