maandag 29 april 2013

Op bezoek in een heel klein huisje.....


Een beetje achteraf op een prachtig volkstuinencomplex in Lelystad staat een heel klein houten huisje.......




Het huisje van Nine, een vriendin van mij.


Dit huisje hebben ze ooit voor weinig geld kunnen kopen en Walter (de man van Nine) heeft het hier weer opgebouwd..... 



Nine neemt regelmatig mensen mee naar haar huisje om te kunnen genieten van de rust, de vogelgeluiden, de mooie natuur......om samen te bidden......te lezen.....of zoals wij deden: lekker een kopje thee drinken.....  





En dan ondertussen genieten van alle mooie spulletjes in het huisje.....met liefde verzameld (van de kringloop of giften van mensen) en met aandacht neergezet.......
Even meegenieten van dit inspirerende hutje.....
schilderij van Nine
En nog één




































Als alle bloemen bloeien in haar tuin zal ik opnieuw wat plaatjes knippen om met jullie te delen op m'n blog !
Nine bedankt hoor!!!!

18 opmerkingen:

Twijfelaar Shu zei

Ziet er gezellig uit dat kleine huisje.

Groet,Marga

Trudy zei

Wat een geweldig droomhuisje heeft jouw vriendin! Een heel klein beetje jaloers ben ik wel hoor. En dan ook nog zo'n talent voor inrichten en schilderen, poeh ;))

It's me zei

Wat bijzonder en wat gezellig dat huisje....heerlijk de rust.,.....liefs fijne week van mij...xxx...

C.J. van Vuuren zei

Wat ziet dat er gezellig uit!!

Wil zei

Goedemiddag, wat ontzettend gezellig dat je ons even mee hebt genomen naar het huisje van je vriendin. Wat super gezellig is het huisje en complimenten voor wat ze er mee gedaan heeft.
Ik kan bijna de vogels horen en alle andere natuurlijk geluiden ervaren.
Dank je wel hoor.
Liefs
Wil

Jedidja zei

Een droomplek! Echt waar. Ik kan er een heel verhaal bij verzinnen!

Marja Verschoor-Meijers zei

Ik krijg er een vakantiegevoel van zeg, gezellig huisje!

Gerreke zei

Wat een heerlijk knus en petieterig huisje!
Maar die geluiden zullen ook erg leuk zijn!

Cathy zei

Oh Dieneke, I love the pictures! Wish I could translate your words! Hope you are doing well!!! I think and pray for you! ♥♥♥

Gina zei

What a lovely friend! Thank you for introducing her to us. And her cottage is so beautiful and welcoming!

a woman after Gods heart zei

prachtig dieneke! weer zo'n blog je van rust en inspiratie...

prachtig het buiten leven
en leuk huisje

uw blog straalt weer
groetjes uit arnhem

soraya

Marcel en Suzanne zei

Ohhh lieve Dieneke...
wat is dit LEUK!
Dit is zo PUUR GENIETEN!
En wat heb je dit SFEERVOL gebracht.
Het zou zo in een blad kunnen staan :-)
De foto's zijn ook zo mooi.
Wat een pracht talent heb je toch!

De lieve vrouw op de plaatjes
(je vriendin) is een parel!
Zo mooi en kleurrijk.
Wat heeft ze gevoel voor SFEER.

Hi Hi...
Ik zou ook wel OP DE THEE willen bij dat snoezige kleine huisje :-)
met jullie erbij natuurlijk :-)

LIEFS, Suzanne

Liese zei

o wat leuk!!!

Dee zei

Charming....a wonderful and cozy retreat.

Ria Vera zei

Echt een droomplekje zoals Jedidja schrijft. Ik zou er zo heen willen, lekker bijkomen.

marmarel zei

Zucht, hier kan ik echt van genieten! Dit is een jeugddroom van mij: een kleine ruimte inrichten met gevonden of gekregen spullen. Mijn man krijgt de kriebels van langdurende projecten. Hij pakt alles direct aan en dan is het gelijk klaar. Zo ook met de caravan die we sinds vorig jaar hebben. Heerlijk hoor, we hebben er een mooi plekje aan, dicht bij huis (om praktische redenen kunnen we niet lang weg). Maar als ik dit zie, komt die oude jeugddroom weer boven... :-)
Wat maakt je vriendin prachtige schilderijen!

Dagelijks Brood zei

oooh wat heerlijk.. zo knus!!

Monique Elisabeth zei

Wat een schattig huisje. Op visite zijn daar lijkt me fantastisch.
Een hele fijne dag en een goede Hemelvaart dag.