donderdag 25 april 2013

Op stap met de "Bees"........


Gisteren begon de dag meteen zo mooi....




En dat was nou precies waar we zo op gehoopt hadden want...




Het afscheidsuitje van dit jaar met de Bizzy Bees stond gepland op woensdag.
Daarom begon mijn dag al vroeg met een wandeling in het bos met Boris.
Vervolgens ging ik aan de slag met alle voorbereidingen voor het uitje.....pannenkoeken bakken, lunch voorbereiden en inpakken en als laatste op de fiets naar de zorgboerderij om Goyka (de shetlandpony op te halen) Voor dit uitje mochten we haar zomaar lenen...erg leuk!!!!



Vanaf de boerderij liep ik met Goyka naar ons huis en daar waren dan om 13.00uur de 3 Bees......



Maar voordat die er waren kwamen er eerst wat andere kinderen uit de buurt om kennis te maken met Goyka.


Zomaar een pony in de straat gebeurt niet dagelijks....


Daar was Devina, de eerste Bee.
Ze had zich zo op deze dag verheugd! 


Febe kwam ook glunderend aanfietsen....samen met Delana....


Daar kwam nog een buurman met z'n dochter...even kijken en vragen waar die pony zomaar vandaan kwam......


En toen kon ons feestje beginnen....om de beurt op de pony op weg naar de picknickplaats......een half uur
lopen......maar dan heb je ook wat.....


Een prachtige open plek in het bos met een vette wei voor Goyka......die genoot zichtbaar!
We dekten de picknicktafel en maakten zelf ons broodje gezond klaar. 




Heerlijk grazen in het zonnetje...wat wil je als pony nou nog meer?




Opeens was er een mevrouw met een mooi wit paard die haar hondje wilde laten zwemmen........ 




Dat werd van dichtbij gevolgd!


En toen opnieuw insecten vangen en bekijken, net zoals vorig jaar


Toch wel enigszins griezelig als je met een spin in een bakje rond rent.......


Hij staat erop......of IK 'm even vrij wilde laten.....



En Goyka vindt alles best, zolang ze maar lekker kan grazen...
















En dan weer terug naar de boerderij.
Vanaf hier zijn alle foto's overbelicht want de camera stond verkeerd ingesteld, nl op filmen.......






Toen nog even op de trampoline bij de boerderij.... en weer naar huis om de stapel pannenkoeken met elkaar op te eten.

We hebben weer een prachtig Bizzy Bee- jaar achter de rug!
Delana heeft afscheid genomen, zij gaat volgend jaar naar de middelbare school.
Om te bedanken knutselde ze deze leuke pennenbak.....en deed er een kaartje bij...


Allemaal bedankt en tot ná de zomervakantie!!!!

11 opmerkingen:

Dagelijks Brood zei

Wat een heerlijke middag moet dit geweest zijn, het straalt van de foto's af! Ik heb hier echt mee zitten genieten. Groetjes, Marike

Wil zei

Ook ik zat hier mee te genieten van jullie geweldige dat. Dankzij de enorme leuke foto's.
Dank je wel voor je verslag.
Knuf
Wil

Dee zei

Wow, you know how to have a wonderful outing. All the photo's are amazing. It is if I was there with all of you. Please can you tell me what kind of flower the white flower is in the top photo? It is very unusual.

Denise zei

Such wonderful pictures.

a woman after Gods heart zei

wat een leuke dag met de busy bees...en vooral de pony vondt ik het leukste...hier in de buurt hebben ze een kinder boerderij waar ik binnekort ook ga kijken

ik blijft het zeggen is heerlijk om in zo'n mooie omgeving te wonen

geeft mij maar natuur (lol)

groetjes dieneke bedankt voor het delen

Twijfelaar Shu zei

Geweldig...dat ziet er uit als een leuke dag die jullie hadden!
Mooie foto's.

Alvast een goed weekend gewenst voor jullie Dieneke.

Lieve groet,Marga

Dreamteam Mama zei

Het ziet er heerlijk ontspannen en gezellig uit. Krijg je nu een nieuwe Bee erbij?

Mijn kinderen zijn nog jong (de jongsten zijn 2 en 3), maar goed voorbeeld doet volgen. Als de zomer voorbij is, ga ik ook een wekelijkse knutselmiddag thuis voor kinderen organiseren. Ze vinden knutselen zoooo leuk!

Bedankt voor je inspiratie!

Dreamteam Mama zei

Helemaal leuk! Ik zit al vol ideëen, dus elkaar inspireren gaat zeker lukken als je me blijft volgen! Eerst lekker genieten van de buitenlucht deze zomer. :)

Liefs Dream Team Mama

marmarel zei

Wat een prachtige dag hebben jullie gehad samen, fijn dat het zulk prachtig weer was! Wat een lieve pony, mijn dochters houden er ook zo van. En brrr, die spin! Maar die is natuurlijk net zo mooi gemaakt als de pony! :-)

Marcel en Suzanne zei

Lieve Dineke,
Wat een dag vol GENOT en ZEGEN!
De foto's STRALEN helemaal,
en de blijde gezichtjes van de kinderen :-)
Wat geweldig om zo het seizoen af te sluiten!
Prijs ZIJN grote naam voor het prachtige weer!

Ik wil je DANKEN lieve zus in HEM,
dat je dit voor hen en HEM wilde doen!
Het maakt ONZE VADER zo blij,
dat je ZIJN LIEFDE aan die kleintjes wilde schenken.

Wat een mooi verslag en prachtige plaatjes!
Het lieve paardje is ook voor GROTE MENSEN zo leuk :-)

LIEVE GROETEN & ZEGEN, Suzanne



Lize zei

Wat een leuk uitstapje! Dat klinkt heel gezellig!