woensdag 5 juni 2013

Gas terug in blogland....


Afgelopen zaterdag (Shabbat) zijn Jeroen en ik gaan wandelen op de Veluwe . Eens even weg van alle drukte die het dagelijks leven met zich meebrengt en ons richten op onze Schepper en op elkaar.....waar kun je dat beter doen dan in de natuur?









Ik heb besloten om voorlopig niet te bloggen......even gas terug in blogland.
Er gebeurt momenteel veel in ons leven waar ik al m'n tijd en aandacht op wil richten.


Jeroen moest solliciteren naar een nieuwe baan binnen de Kamer van Koophandel want er wordt gereorganiseerd ! Dit brengt veel onrust en drukte met zich mee in z'n huidige baan....
Ik wil daarom m'n tijd zó besteden dat wanneer hij thuiskomt van z'n werk hij híer de rust kan vinden die hij nu zo nodig heeft.....



Het is dan zo fijn dat er in het weekend geen klussen meer gedaan hoeven te worden, zodat we onze tijd kunnen investeren in onze relatie met God, met elkaar, ons gezin, en met anderen......  



Dus....voorlopig geen blogjes meer van mij en ook geen reacties op jullie blogs( daar ben ik inmiddels op teruggekomen (7 juni)want ik vind het fijn om jullie te blijven volgen en te reageren op de dingen die jullie schrijven)....ik laat mijn blog even voor wat het is!



Wie weet komt er weer een tijd dat ik dit blog weer in beweging zet....het blijft gewoon staan....
Als je het leuk vindt om af en toe even contact te hebben via de mail stuur me dan gerust een berichtje:
Via m'n profiel kun je m'n e-mailadres vinden.

God's zegen toegewenst,
Dieneke

26 opmerkingen:

Denise zei

Enjoyed this post.

Anoniem zei

Hoi Dineke,

Een wijs besluit in deze omstandigheden, al zal ik je bemoedigende blogberichten (waar vaak rust en vertrouwen vanuit gaat) wel missen.

Bedankt voor het bloggen en delen van de dingen uit je leven.

Sterkte met de zorgen rondom Jeroens werk.

Gods nabijheid toegewenst! Groeten van Marijke

huis tjokvol zei

ik zal je missen hoor,maar ik begrijp je wel,heel veel sterkte de komende tijd,en ik hoop dat je weer terug komt in blogland als de tijd daar voor is.

liefs yvonne

marmarel zei

Thuis gaat altijd voor! Ik wens jullie veel wijsheid toe voor de komende tijd. En ik hoop zeker ook je nog weer eens te ontmoeten in blogland, want ik vind je blogjes altijd fijn en bemoedigend.

Ingrid zei

Lees je blog met veel plezier, maar snap je besluit voor 100%. Je 'echte' leven is belangrijker en waardevoller.

Hoop op goed nieuws voor de baan van je man en wens jullie het allerbeste.

Gods Zegen en misschien tot een andere keer.

Groetjes, Ingrid

Dee zei

I will miss you...say hi when you come back.

It's me zei

Wat jammer nou Dieneke.....maar begrijp het wel hoor...ga je gezelligheid wel missen hoor......liefs Ria...x !

Wil zei

Ik kan me je besluit volledig indenken en wat een goed besluit.
Spreuken 31 schiet me hierbij te binnen.
Dank voor al je fijne blogs.
Een verademing in blogland en hoop je in de toekomst weer te mogen begroeten.
Gods liefdevolle zegen wijsheid en Liefde toegewenst en nog veel meer goeds.
Liefs
Wil

Monique Elisabeth zei

Dieneke, ik wens jou en Jeroen het allerbeste. Ik begrijp het helemaal hoor, familie gaat voor !!
Ik hoop dat de sollicitatie goed mag verlopen en alles vlug weer in kalmer water komt.
Heel veel sterkte in deze drukke en onzekere tijd en Gods zegen toegewenst.

Marcel en Suzanne zei

Een wijze beslissing lieve Dieneke.
Er zijn dingen in het leven die BELANGRIJKER zijn.
En ja...
bloggen neemt best tijd in beslag.

Ik bid je toe dat de HEERE,
onze GROTE GOD jullie zal omgeven met ZIJN OVERWELDIGENDE LIEFDE.
Maar ook jullie VOORZIENER mag zijn in al jullie noden.

VEEL LIEVE GROETEN,
DANK voor al de berichten die je met zoveel zorg en liefde voor ons maakte!
Suzanne

Twijfelaar Shu zei

Zag jouw reactie op mijn blog Dieneke dus kwam meteen even lezen waarom je voorlopig stopt met bloggen.
Kan alleen maar zeggen dat ik het heel goed vindt van je dat dit zo doet want je man Jeroen kan dan inderdaad bij thuiskomst echte rust gebruiken en vinden bij jou en in jullie relatie met God.
Hopelijk komt het allemaal goed met zijn baan.
Dank voor al je mooie en bemoedigende berichten hier en in je reacties bij mij ook.
Ik heb respect voor jullie,ook voor hoe je met veel dingen om gaat!
Misschien mail ik je wel een keer als ik durf...

Lieve groet en Gods zegen toegewenst...

Marga

Dagelijks Brood zei

Ha Dieneke! Ik zal je missen! Wat een spanningen dat ineens, zo rondom zijn werk. Ik hoop dat hij aangenomen wordt voor de baan waar hij op gesolliciteerd heeft!
Een wijs besluit om (even) rustig aan te doen.
Van harte Gods zegen toegewenst!
Lieve groeten, Marike

Annemieke zei

Sterkte met de situatie, Dieneke!
Dank je voor je berichtjes op mijn blog! Je brengt een positief geluid in blog-land, maar ik snap het wel. God zorgt voor de uitkomst! Groetjes, Annemieke

Gina zei

Dieneke, I'll say a prayer for you and your family that this time will be one of refreshment. I hope to see you blogging again soon.

anita zei

Hard to have changes in work and employment, enjoy your time together as you focus on the future. God has a purpose for us and He will help us fulfill it. We are going through similar changes...

Marion Anderson zei

neem je tijd meissie en wens voor jullie dat alles positief mag verlopen, liefs marion

Ria Vera zei

Jullie ook Gods zegen toegewenst, ook in het werk vinden/opnieuw geplaatst worden. Je neemt een goed besluit en ik vind het mooi dat je dat zo met ons deelt!

Dagelijks Brood zei

Hoe gaat het met jou, jullie? Ik hoop dat het goed mag gaan. Ik denk en bid aan/voor jullie! Gr. Marike

**CREATIVE CARMELINA** zei

So happy to have found your blog today. I'm your newest follower. Hope you'll stop by and visit with me too.



ciao bella
creative carmelina

Hans zei

Hoi Dieneke,
wat betreft bovenstaande; heel begrijpelijk. herkenbaar ook. Neem je rust, voor je man en voor jezelf.
Heel erg bedankt voor je fijne reactie die mij inderdaad bemoedigd heeft, meer dan dat..
Wil je graag een persoonlijk mailtje sturen maar kan geen adres bij je vinden. Je kunt mij bereiken op: holdmejesusweblog@gmail.com .
Zou het fijn vinden als je me mailt zodat ik je kan terug mailen. Maar niets verplicht natuurlijk!
Nogmaals dank voor je gezalfde woorden,
-Hans

momenten met God zei

groetjes dieneke hoop dat alles goed gaat..een pauze nemen hebben we allemaal nodig...liefs soraya

Anoniem zei

Dag Dieneke,
Gaat het goed met jullie?
Ik wilde je even mailen maar dat kan helaas niet want je emailadres staat niet in je profiel Er staat wel een aanklikbare tekst voor email maar die werkt bij mij niet omdat ik geen standaard email ingesteld heb.

Groet, Marga/Altijd een twijfelaar.

Good Old Household zei

het is heerlijk blogland (even) achterwege te laten en er misschien later weer op terug te komen. het geeft aan dat je echte leven nog steeds de eerste prioriteit heeft. Super!

Ik wens jou en je geliefden graag Gods zegen toe en weet dat ik je niet vergeet.

x

Gina zei

Dieneke,

Just stopping by to say hello and to let you know that I was in need of a summer change so I will now be posting at Sweetbriar Cottage. I hope to see you there!

Anoniem zei

Fijn dat het zo goed bevalt Dieneke!!

Groet,Marga

Ron de Graaff zei

Gewoon zo maar ... een bemoediging: psalm 32:8!
Groet voor jullie beiden!