vrijdag 23 augustus 2013

De zomertuin....


Op deze mooie nazomermiddag zal ik jullie even een kijkje laten nemen in onze tuin.....



Ja hoor het is weer zover.....

Is het ontzettend warm buiten....wil ze me weer op de foto hebben....het was juist zo lekker rustig, de afgelopen maanden....

Ik word hier zooooooo moe van!


De tuin in juni...achteraan peultjes en erwten, broccoli, rode kool, worteltjes en courgettes.








De gezaaide petunia's 


 Korenbloemen


Hiervan weet ik de naam niet meer










 Dit jaar plantten we een witte regen en hij is nu al tot halverwege de veranda geklommen


De petunia's in augustus, bijna uitgebloeid....


De Lathyrus bloeit nog volop naast het tuinhekje....ik heb al heel wat bosjes geplukt voor binnen want ze ruiken zo lekker.






Het kamerscherm van onze slaapkamer staat nu op de veranda....


 En de volgende foto's maakte ik net nog even...








 Ook in de kas....


















Allemaal een fijn weekend, Shalom!!!

17 opmerkingen:

Denise zei

I love your garden. Your dog really reminds me of my dog, they would make great friends. Enjoy your weekend.

Chatty Crone zei

I love your garden and you dog - looks like he is having a relaxing day! sandie

Dagelijks Brood zei

wat een heerlijke tuin hebben jullie!!

Dagelijks Brood zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Krappe Kas zei

Wat een rijkdom toch die tuin van jullie...en die lieve hond!

Monique Elisabeth zei

Hallo,
wat een mooie tuin zeg !!
Het plantje waar je de naam niet van weet, is volgens mij wilde bolderik. Ik heb het plantje ook naast mijn garage gehad in mijn wilde bloemen perkje ; )
Een heel fijn weekend.

It's me zei

Wat een prachtige tuin hebben jullie.....heerlijk....geniet maar lekker ...liefs Ria....x!

Liesbeth zei

Prachtige foto's,echt een tuin om te genieten! ook je hond vind ik super...

Fijn weekend!

de simpel huisvrouw zei

prachtig dieneke zoals altijd..ik geniet zo van u blogjes...en wat een prachtig tuin...echt inspirerend...blessings

Delvalina zei

Oh I love everything around your haouse :)

Blessing,
Delvalina

maria zei

What a lovely garden! Thank you so much for sharing it with me :) m.

Willy zei

Prachtig. Een tuin om van te genieten. Het zal best wat werk zij om hem zo te hebben en te houden.
Mooi de moestuin. En wat smaken tomaten uit eigen tuin toch lekker, vind je niet?
Wij hebben ze ook en het is heerlijk.
Groetjes,Willy

Marion Anderson zei

wat een geweldig en gezellig en kleurrijk blogje , geniet ervan , liefs marion

ver-greetmenietje zei

Supermooie tuin! Fijn dat je het
met ons wil delen!
liefs

Jedidja zei

Prachtige tuin.

Marcel en Suzanne zei

Lieve Dieneke,
Dit is zo heerlijk :-)
Hier wordt een mens zo blij van :-)
DANKJEWEL voor het delen van al deze RIJKE ZEGENINGEN als oogst en prachtige bloemen.
Woorden schieten tekort!

Wat is het toch fijn dat je er weer bent!

Kijk OMHOOG lieve Dieneke voor jullie toekomst,
jullie leven is veilig in ZIJN kostbare hand!

VEEL LIEVE GROETEN, Suzanne

Hannie zei

Wat een mooie en gezellige tuin hebben jullie toch! Al die hoekjes....Geniet ervan met deze nazomerse dagen!