maandag 19 augustus 2013

Nieuwe start!

Oh gut....ze gaat weer bloggen!

Na een flinke blogpauze heb ik weer frisse moed om jullie opnieuw te vertellen over het wel en wee in en om huize Koopmans.
Bedankt voor al jullie lieve reacties op m'n blog of via m'n mail!!!!!


We hebben heel wat beleefd en daarom zal ik de afgelopen periode in stukjes aan jullie laten zien.......

Jeroen kreeg te horen dat hij vanaf 1 januari 2014 geen baan meer heeft......we hopen nu onze droom te kunnen verwezenlijken om samen te kunnen werken....daarover later meer.

Bram haalde z'n rijbewijs en behaalde z'n diploma voor fotograaf!

Jasper en Leonie gingen voor het eerst samen op vakantie...... naar Griekenland.....Jasper zat voor 't eerst in z'n leven in een vliegtuig.

We werden officieel pleegouders van Charita....

We hebben weer op de boerderij gepast....





Vier weken geleden kregen we er een nieuwe huisgenoot bij:


Aafke(27) heet ze. Nadat ze DTS bij Jeugd met een Opdracht volgde is ze twee jaar uitgezonden geweest naar Indonesië. Ze heeft daar de taal geleerd op een talenschool en gewerkt onder de arme bevolking van het land.
Nu heeft ze een rustperiode in Nederland, bij ons in huis. Volle bak dus, maar beregezellig....we lachen wat af met elkaar!

Aafke bij ons in de tuin na de "Color-run"

      

Wil je meer over haar lezen? Dat kan op haar blog:Living 58

Liese kreeg te horen dat ze haar volgende co-schappen (5de jaar) in Deventer mag lopen dus staat er weer een verhuizing op de agenda voor december.


 In haar vakantie was ze gezellig thuis en hebben we veel samen opgetrokken






Lekker lezen, boten kijken en genieten van het mooie weer.....


Inmiddels is Liese alweer terug naar Groningen en hebben Jeroen en ik alle tijd om samen te genieten en na te denken over de toekomst......

Tot snel!!!

17 opmerkingen:

Monique Elisabeth zei

Je bent weer terug, wat fijn !!!
Ik heb je berichtjes gemist hoor.
Wat een leuke vakantie heb je gehad. Hele leuke, grappige foto's.
Spannend allemaal, die nieuwe ontwikkelingen.
Een hele fijne dag toegewenst.

zeeuws knoopje zei

Fijn weer wat van je te lezen!

De simpel huisvrouw zei

welkom weer dieneke ik heb u wel gemist moet ik zeggen...altijd leuk om u blogjes te lezen..en ik zal zonder meer u blog blijven volgen over al wat is gebeurt in u pauze tijd...

veel plezier van u vrije tijd samen met u man

groetjes soraya en huub

Spaarmoeder! zei

Ha weer terug! En er is veel gebeurd. Spannende en leuke dingen. Voor je man en jullie allemaal rot dat Joost zijn baan straks kwijt is. Ben benieuwd naar jullie samenwerkingsverhaal!

Tineke zei

Welkom terug!

Kim @ Light Cottage zei

Your blog is so charming. I'm happy you're back.
Blessings,
Kim

Anoniem zei

Hoi,

Wat ontzettend fijn dat je weer blogt! Ik genoot altijd erg van je stukjes en ervaarde er een stuk rust in.

Groeten van Marijke

marmarel zei

Je ging vandaag zomaar even door mijn gedachten en ik was benieuwd hoe het zou gaan. Ik was verrast toen ik een nieuw blogje zag, welkom terug! Fijn om weer mee te kunnen lezen.

Denise zei

Welcome back, you have been missed. Praying for your dear family.

Marga zei

Fijn weer van je te lezen!
Dacht gisteren nog aan je, met name i.v.m. jullie gastenverblijf.
Maar ik zag al staan dat die voorlopig bezet is.

Jammer dat Jeroen zijn baan kwijtraakt maar wel spannend om dan waarschijnlijk iets samen op te zetten!

Succes met alles!

En wat een geweldige fot's weer...vooral de hond die zo heerlijk in de tobbe ligt!

Groetjes, Marga

Wirosaraphylla zei

Hee je bent weer terug, wat fijn om weer van je te mogen lezen, en genoeg gebeurd zie ik al. Nou ik ben er weer bij hoor

Gefeliciteerd, met alle goede berichten en jammer van je man zijn baan, maar ben benieuwd wat de nieuwe plannen zijn.

Veel liefs
Wil

Dagelijks Brood zei

Wat fijn dat je er weer bent! Wat is er een hoop gebeurd de laatste tijd bij jullie!
Ik heb je berichtjes echt gemist.
Geniet-ze samen, en succes met het plannen maken voor de toekomst! (ben erg benieuwd!)
Lieve groeten, Marike

It's me zei

Lekker druk hoor maar heel gezellig !!...leuk dat je er weer bent hoor !!...liefs van mij..x !

Anoniem zei

Wat fijn dat je weer blogt! Ik heb er naar uit gekeken.. en ik ben heel benieuwd naar jullie droom! Wat fijn om daar mee bezig te kunnen zijn, he?!

Groetjes, Geke Dekens

good_to_be_home zei

You have a lovely blog with a handsome dog. He does look just like our Parker! Enjoy your day!

Marcel en Suzanne zei

Wat heerlijk dat je hier weer terug bent!
Je liefdevolle warme woorden en stralende foto's...
ik heb ze echt gemist!
Maar natuurlijk ALLE BEGRIP voor je keuze.
Weet dat het nu dubbel genieten is om weer mee te mogen kijken in jullie leven.

HEEL VEEL ZEGEN en KRACHT toe gebeden bij alle dingen waar jullie op dit moment doorheen gaan. HIJ is jullie RAADSMAN en jullie VOORZIENER! Vertrouw maar gerust op HEM lieve Dieneke!

LIEFS, Suzanne

Ron de Graaff zei

Leuk dat je weer aan het bloggen geslagen bent! Veel zegen toegewenst!